Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 05 16

Su naująja S klase „Mercedes-Benz“ perrašo prabangios automobilių klasės standartus

Trečiadienį, gegužės 15-osios vakare Vokietijos mieste Hamburge vyko svarbus „Mercedes-Benz“ organizuojamas renginys – didžiausių pasaulyje keleivinių lėktuvų „Airbus A380“ surinkimo patalpose buvo pristatyta naujoji S klasė.
S klasės „Mercedes-Benz“
S klasės „Mercedes-Benz“ / „Mercedes-Benz“ nuotr.

Kodėl vokiečiai pristatymui pasirinko tokią vietą suprasti nesunku – jie didžiausią lėktuvą sieja su ne ką mažiau prabangiu automobiliu.

Šis „Mercedes-Benz“ vėliavnešys prabangių automobilių segmente madas diktuos maždaug septynerius metus – iki 2020-ųjų. Net neabejojama, kad naujoji S klasė taps ryškia gaire kitoms kompanijoms kuriant prabangius modelius.

W222 serijos modelis – ne tik SPA centras ant ratų, bet ir elektronikos prifarširuota važiuojanti laboratorija. Taip būtų galima apibūdinti šį limuziną. Kurdama šį automobilį gabi „Mercedes-Benz“ inžinierių bei dizainerių komanda nepamiršo inovatyvių saugumo naujovių ir hibridinių technologijų.

Tikri „Mercedes-Benz“ markės fanai liks patenkinti šio prabangaus sedano išvaizda – gamintojas nenorėjo drastiškų pokyčių, tačiau visas kėbulas suprojektuotas pagal naują dizaino kryptį, todėl net ir per kelis artimiausius metus pasenti jis neturėtų. Puikios kėbulo proporcijos apsuptos ryškiomis, per abu šonus einančiomis dominuojančiomis linijomis.

Kalbant apie prabangą, reikia nepamiršti, kad kurdami šį W222 sedaną gamintojai turėjau daug daugiau kūrybinės laisvės – jiems nebereikia išlaikyti tarpo gamoje tarp S klasės bei po „Mercedes-Benz“ kompanijos sparnu prisiglaudusiems „Maybach“ modeliams. Pastarieji jau nebegaminami. Todėl nenuostabu, kad naujos kartos S klasė yra žymiai prabangesnė nei jo pirmtakas, gamintas pastaruosius 8-erius metus.

Naujasis S klasės sedanas yra pats aerodinamiškiausias visoje istorijoje. Jo oro aptakumo koeficientas Cd siekia vos 0,24. Modernų kėbulą priekyje puošia pažangūs LED žibintai – kiekvieną sudaro 56 atskiri diodai.

Nors ir stogo linija link galo šiek tiek žemėja, vokiečiai suprojektavo erdvesnį saloną: gale sėdintiems keleiviams suteikta 14mm daugiau vietos. „Mercedes-Benz“ tvirtina, kad interjeras – viena esminių naujosios S klasės stiprybių.

Moderni vidaus architektūra primena ne žemesnės, o aukštesnės, tokios, kaip „Bentley“ klasės automobilius. Negana to, salone beveik nėra jokių mygtukų – dauguma funkcijų, pasak gamintojo, yra valdomos centre sumontuota specialia sukama svirtele. Panašu, jog „Mercedes-Benz“ puikiai supranta, kad laikai, kai automobilio gerumas buvo apibrėžiamas mygtukų skaičiumi ant vairo rato jau baigėsi.

Baziniai modeliai turės šildomus porankius, nors ir „Volvo“ tokį sprendimą taiko jau kuris laikas. Visgi, kalbant apie technologijas, reikėtų pabrėžti, kad S klasės sedanai turės aibę skirtingų kamerų bei jutiklių, kurie skenuos kelią bei informaciją perduos pakabos elementus valdantiems kompiuteriams. Šie savo ruožtu žymiai geriau prisitaikys prie galimų nelygumų. Tuo tarpu gale sėdintys keleiviai tikrai liks patenkinti prisipučiančiais saugos diržais.

Vietoje įprasto prietaisų skydelio čia sumontuoti du dideli ekranai. Viename bus rodoma įvairios pramoginės programos bei esminė prietaisų siunčiama informacija, kitame bus rodomas tachometras su spidometru bei kiti panašūs prietaisų parodymai.

Kol kas „Mercedes-Benz“ pristatė „S400 Hybrid“, S500, „S350 BlueTec“ bei „S350 BlueTec Hybrid“ versijas. Pirmoji paminėta modifikacija turės 3,5 litro V6 motorą su 302 AG bei elektrinį varikliuką, generuojantį 27 AG. Po S500 variklio gaubtu vokiečiai montuos 4,7 litro V8 jėgaines su 448 AG. Su šiuo motoru S klasė iki 100 km/h įsibėgės per 4,8 sekundės. Abi paskutinės versijos bus dyzelinės, tačiau S350 bus varoma tiesiog 3,0 litrų dyzelinio variklio su 254 AG, o kita labiau primins, kad gyvename dvidešimt pirmajame amžiuje.

„S300 BlueTec Hybrid“ ratus suks 2,1 litro keturių cilindrų dyzelinis variklis, paimtas iš ne itin sėkmingo S250 CDI. Jam sunkų kėbulą išjudinti padės elektrinis, 27 AG turintis elektros motoras. Maksimalus šio modelio greitis sieks 240 km/h, o iki 100 km/h sedanas įsibėgės per 7,6 sekundės. Visa tai vokiečiai pakankamai gerai suderino su patraukliomis degalų sąnaudomis – vos 4,4 litro šimtui kilometrų.

Naujosios kartos „Mercedes-Benz“ S klasė yra tas automobilis, kurį aprašyti paprastai ir aiškiai nėra lengva. Apie šį limuziną būtų galima parašyti ir visą knygą, o gal net ir dvi. Tai – tikrų tikriausia laboratorija ant ratų.

VIDEO: Naujasis S klasės „Mercedes-Benz“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos