Pradėkime nuo to, kad prie galingiausių automobilių „Subaru“ nebematysime „Impreza“ užrašo. Galime sakyti, įvyko skyrybos – „Impreza“ bus vadinami šeimyniniai, talpūs ir ekonomiški hečbekai, o STI pavadinimas rezervuojamas greičiausiems japonų gaminamiems modeliams.
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Subaru STI“ sedanas jau Lietuvoje |
Tad kokį puslapį verčia STI sedanas? „Subaru“ jau kuris laikas nebesivaržo pasaulio ralio čempionate, todėl ir savo, kaip ralio ekspertų, įvaizdį nori nukreipti kita linkme. Vienas iš pavyzdžių yra ne taip seniai Tomy Makineno užregistruotas Niurburgringo trasos rekordas važiuojant sedanu. Veiksmas tik ant asfalto – jokio žvyro, jokio purvo.
Kauno „Subaru“ centro vadovas Arūnas Strumskis papasakojo, kad šis STI sedanas, nors ir turėdamas identiškus komponentus kaip hečbekas, yra subalansuotas važinėti keliu.
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Subaru STI“ sedanas jau Lietuvoje |
„Jis skirtas žmogui, kuris nori jausti santykį su automobiliu ir keliu. Tai ne patogus ir didelis visureigis – tai automobilis, teikiantis malonumą“, – sako Arūnas.
STI motoras sureguliuotas 98 oktano degalams. Tai vienas iš elementų, užtikrinančių, kad bus atitinkamos griežtos ekologinės Europos Sąjungos normos. Prisiminkime, kad tiek „Honda Civic Type–R“, tiek „Ford Focus ST“ šioje vietoje suklupo – jų gamyba iki 2011 metų nutraukta.
STI ne vienam vairuotojui asocijuojasi su greičiu. Ir ne veltui – iki šimto kilometrų per valandą šis STI įsibėgėja per 5,2 sek. ir pasiekia elektronikos apribotą 255 km/val. maksimalų greitį. 1 505 kg sveriančiam automobiliui tai pasiekti leidžia 221 kW (296 Ag) variklis. Sukimo momentas – 407 Nm esant 4 000 aps./min.
Tikram vairuotojui STI leidžia reguliuoti ir variklio, ir diferencialo parametrus. Pagal pageidavimą galima pasirinkti ir ratus – 18 arba 19 colių.
Spalio 22 ir 23 dienomis Kauno ir Vilniaus „Subaru“ salonuose rengiamos atvirų durų dienos. Jų metu visiems susidomėjusiems bus pristatytas nuo 129 tūkst. litų kainuojantis tikras lenktyninis automobilis.