Tačiau vėliau buvo pranešta, kad galingosios šio modelio versijos tikrai pasirodys, tik gamintojas nenurodė, kuria kryptimi jie eis: ar jie sukurs veržlius bei galingus automobilius, ar susikoncentruos į ekonomiškumą.
„Subaru“ oficialiai nepareiškė, kokie konkrečiai varikliai bus sumontuoti tarp priekinių „Impreza WRX“ (bei STi) sparnų, tačiau japonų kompanijos gamybos vadybininkas Akihide'as Takeucgi „Road and Track“ šaltiniui neseniai pasakė, kad galios prieaugis bus stebinantis.
Tačiau kiti neįvardijami šaltiniai teigia, kad naujosios kartos STI turės 330 AG bei 439 Nm. Visa tai – iš 2,0 litrų opozicinio variklio.
Priminsime, kad dabartinis STI modelis su 2,5 litro opoziciniu varikliu turi 300 AG bei 407 Nm.
Taigi, pažiūrėjus į tai iš vienos pusės, galios prieaugis tikrai nėra stebinantis, tačiau atsižvelgiant į puse litro „mažesnį“ variklį, galbūt ši naujiena nuskambės patraukliau?