Vis tik 200 AG šiais laikais karštajam hečbekui nėra įspūdingas skaičius. Prieš dešimtmetį jau egzistavo „Ford Focus ST“, „Peugeot 206 GTI“, „Renault Clio Sport“ ir kiti maži hečbekai, turintys apie 200 AG. Šiais laikais riba nauja – 300 AG.
Tarsi netyčia, atnaujintas „Hyundai Genesis“ gavo dviejų litrų variklį su turbina, išvystantį 274 AG. Įvairūs Vakarų šaltiniai jau šnibždasi apie tai, kad „Hyundai“ planuoja talpinti šį variklį ir į mažylį „Veloster“.
Pagalvojus, šis variantas yra logiškas. Ankstesnis 3,8 l variklis iš „Genesis“ tilptų nebent „Veloster“ vairuotojas sėdėtų ant galinės sėdynės, tuo tarpu dviejų litrų darbinio tūrio agregatas į variklio skyrių tilptų lengvai. Taip pat, automobilių gamintojai stengiasi kiek įmanoma efektyviau išnaudoti kiekvieną gaminamą detalę ir ją tiekti kuo didesniam automobilių kiekiui. O „Genesis“ turėti du unikalius variklius, nemontuojamus į kitus „Hyundai“, yra didelė prabanga.
Kiek tokie gandai yra teisingi, pasakyti dar sunku – oficialūs kompanijos asmenys apie tokią galimybę komentarų nelaido.