Jei į automobilių pasaulį žvelgsime tik matematiškai, tie 450 AG nėra pasaulio rekordas. Tačiau skaičiai visko neatspindi, ypač – „Audi RS4“ atveju. Mat kiekvienas iš šių „arklių“ yra pagaminamas atmosferiniu būdu, be turbinų, be kompresorių. Tai reiškia ypač greitą akceleratoriaus pedalo reakciją ir mielai sūkius renkantį motorą.
Gamintojo nuotr./Naujasis „Audi RS4“ universalas – su 450 AG |
A, dar nepasakėme koks tai motoras. Na, tai aštuonių V forma išdėstytų cilindrų 4,2 litro darbinio tūrio kompaktiškas variklis. Jo pakanka šiaip jau ne kilogramą ar du sveriančiam RS4 universalui iki šimto įsibėgėti per 4,7 sek. Maksimalus praktiškojo sportinio automobilio greitis – 280 km/h. O ne – tai net 30 km/h daugiau, nei leidžia Vokietijos įstatymai!!!
Galios perdavimu į visus keturis ratus rūpinsis „Quattro“ sistema, iš kurios, beje, liko tik pavadinimas. Visoje „Audi“ gamoje gausu „Quattro“ ženkleliais papuoštų automobilių, tačiau tai nėra ta pati sistema. Štai į A3 montuojama kiek paprastesnė, o į A8 – sudėtinga visų keturių varomų ratų sistema. RS4 atveju, pasak „Audi“, „Quattro“ sistema yra tokia, kokios reikia.
Praėjo tie laikai, kai sportiniai automobiliai buvo įmanomi tik su mechaninėmis pavarų dėžėmis. „Audi“ naujajam RS4 universalui jos net nesiūlo. Gausite automatinę dviejų sankabų septynių pavarų transmisiją ir turėsite ja džiaugtis. Beje, ieškantiems dar daugiau sportiškumo ir turintiems planų užsukti į lenktynių trasą, rekomenduojame pasirinkti sportinį galinį diferencialą iš papildomos įrangos sąrašo.
„Audi“ šiuo modeliu pristato naujos konstrukcijos stabdžius. Vadina juos „wave-design“. Tai tiesiog plieniniai stabdžiai su geresnėmis aušinimo charakteristikomis. Norite geresnių? Atverkite piniginę ir užsisakykite keramikinius. Jie – papildoma įranga. Lyginant su paprastu A4 universalu, geresnį valdomumą užtikrins storesni ir tvirtesni stabilizatoriai, visiškai peržiūrėta važiuoklė – automobilis žemesnis visais keturiais centimetrais.
„Audi RS4 Avant“ kaina Vokietijoje – nuo 265 tūkst. Lt.