Visų pirma, pasižvelkite į šį „Luxgen5“. Jis atrodo visai vykęs: agresyvus, modernus ir dinamiškas. Bent jau iš priekio.
Gamintojo nuotr./„Luxgen5“ |
Jo priekinius ratus varo 1,8 arba 2,0 litro varikliai, kurie atitinkamai pasiekia 150 ir 170 AG. Abu varikliai turi kintamų vožtuvų fazių technologiją ir turbiną. „Luxgen“ teigia, kad galingesnysis 2 litrų variklis yra galingesnis, nei pas kai kuriuos konkurentus montuojami 2,7 litro atmosferiniai varikliai ir automobiliui iki 100 įsibėgėti padeda per 8,5 sek.
Automobilio centrinėje konsolėje sumontuotą multimedija centrą sukūrė HTC kompanija (spėjame, jame sukasi „Android“ operacinė sistema), o automobilio greitis ir kita vairuotojui svarbi informacija projektuojama ant priekinio stiklo.
Gamintojo nuotr./„Luxgen5“ |