Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 02 25

Tarsi naujai gimę „BMW Z4“ ir „BMW 550“ – „AC Schnitzer“ tiuningo kompanijos prisilietimą gavę modeliai

Mėgstanti prikišti rankas prie BMW automobilių „AC Schnitzer“ tiuningo firma šįkart patobulino du BMW kūrinius ir oficialiai juos pristatys Ženevos automobilių parodoje.
„AC Schnitzer Z4 99d“
„AC Schnitzer Z4 99d“ / „AC Schnitzer“ nuotr.

Pirmasis – BMW mėgėjų žinomas kaip Z4, o „AC Schnitzer“ pavadintas „Z4 99d“. Jis varomas paprastai „zetkėse“ nesutinkamu dviejų litrų dyzeliniu varikliu, turinčiu 190 AG bei 420 Nm. Šis leidžia kabrioletui iki 100 km/h įsibėgėti per 6.9 sek. ir pasiekti 235 km/h maksimalų greitį.

Nors tai – toli gražu ne patys geriausi galios rezultatai visoje Z serijoje, ekonomijos šiam modeliui pavydės visi Z kabrioletų savininkai – „AC Schnitzer“ kūrinys, kaip skelbiama, bus sotus vos 3.8 litrais dyzelino šimtui kilometrų! Žinoma, kaip gi be duoklės „žaliesiems“ – galbūt jie irgi norėtų nusipirkti Z serijos kabrioletą? Juk „AC Schnitzer“ kūrinys į aplinką, nuvažiavęs vieną kilometrą, išmes vos 99.18 gramų CO2 dujų.

Atrodo mažų mažiausia stebuklinga, ar ne? Variklio galia nepadidėjusi, jis įdėtas į sunkesnį automobilį (Z serijos kabrioletai yra sunkesni už tokio variklio „gimtuosius“ trečiosios serijos BMW), tačiau jis bėgėjasi greičiau ir yra ekonomiškesnis.

Visa paslaptis – automobilio masė. „AC Schnitzer“ nuoširdžiai pasiraitė rankoves ties šiuo darbu ir palengvino „zetkę“ net 230 kilogramų! Tad dabar šis ne tik lengvesnis už bet kurį trečiosios serijos BMW, bet net ir už pirmosios klasės modelius.

Kitas „AC Schnitzer“ patobulintas modelis – penktosios klasės BMW. Šįkart buvo orientuotasi ne į ekonomiją, bet į galią.

„AC Schnitzer“ nuotr./„AC Schnitzer BMW 5“
„AC Schnitzer“ nuotr./„AC Schnitzer BMW 5“

„ACS5 Sport S“ pavadintas kažkada buvęs 550 modelis, turintis galingiausią BMW 4.4 litro variklį, galios srityje patobulinimų gavo nemažai. Jei apibrėžti skaičiais, tai būtų 540 AG bei 750 Nm (vietoj standartinių 407 AG ir 600 Nm).

Sprintas nuo 0 iki 100 km/h taip pat pagerintas – vietoj buvusių penkių sekundžių šis limuzinas dabar bėgėsis per 4.5 sek., o maksimalus greitis sieks 320 km/h (vietoj anksčiau buvusio elektra ribojamo 250 km/h limito).

Vis dėlto ne vienintelė „Alpina“ moka pagaminti kažką įdomaus su BMW automobiliais, o „AC Schnitzer“ prisilietimą gavęs penktosios klasės modelis bus rimtas pirmosios minėtos tiuningo kompanijos, taip pat išleidusios savąją „BMW Alpina B5“ versiją, konkurentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?