Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 05 02

Teisingas „Brabus“ požiūris į klientus: kompanija restauruotiems automobiliams suteiks garantiją

Sutikite, bet kokio daikto garantija visada palengvina gyvenimą. Tai ypač liečia automobilius – sugedus jiems vairuotojai be didesnių galvos skausmų gali kreiptis į atstovybę – iškilusios problemos jiems nieko nekainuos.
„Brabus B63-620 Widestar“
„Brabus B63-620 Widestar“ / „Brabus“ nuotr.

„Brabus“ kompanija, užsiimanti „Mercedes-Benz“ (bei „Smart“) automobilių tobulinimo, restauracijos bei kitais panašaus pobūdžio darbais nutarė pagerinti savo klientų požiūrį į šį prekinį ženklą.

Pranešama, kad visi klasikiniai automobiliai, kurie buvo arba parduoti, arba restauruoti „Brabus Classic Division“ dirbtuvėse, turės dviejų metų garantiją. Nors ir automobiliui bus daugiau nei 50 metų, jis vis tiek turės galiojančią garantiją.

Tai turėtų sumažinti senų automobilių entuziastų riziką įsigyti nekokybiškai atrestauruotą brangią mašiną. Prastai sutvarkyta chromo apdaila, kylančios rūdys ar kitokie panašūs defektai bus tvarkomi klientui neišleidžiant nė cento.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs