Serijiniu būdu šios versijos gaminamos nebus, tačiau koncepcinis GT86 automobilis be unikalios išvaizdos pasižymi pakabos pakeitimais ir lengvesniu kėbulu.
TRD po variklio gaubtu paliko visiškai standartinį 2,0 litrų opozicinį agregatą, tačiau sumontavo sportinius amortizatorius su spyruoklėmis, „Torsen“ tipo diferencialą iškeitė į mechaninį, su 4,8 pagrindinės poros perdavimu.
„Toyota“ automobilių tobulinimo specialistai kompaktiškame kupė automobilyje sumontavo ir naują tarpinį variklio alyvos aušintuvą, galingą stabdžių sistemą, skirtą naudojimui lenktynių trasose.
„GT86 Griffon“ turi anglies pluošto stogą, variklio ir bagažinės dangčius, duris ir galinius sparnus, tuo tarpu priekiniai sparnai, buferiai ir galinis difuzorius pagaminti iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko. Visi standartiniai automobilio stiklai buvo pakeisti alternatyviomis detalėmis iš polikarbonato.
Viduje vairuotojo kūną laiko lovio formos sėdynė, o aplink jį išdėstytos TRD firmos detalės – prietaisų skydelio ciferblatai, pavarų perjungimo svirtis, „Momo“ vairas ir „TAKATA“ sportiniai saugos diržai.
„Toyota Racing Development“ nuotr./„Toyota GT86 TRD Griffon“ |