Šis įspūdingai atrodantis modelis bus gaminamas ne „Toyota“, o partnerių „Gazoo Racing“ patalpose. Tiksliau, „Toyota“ pagamins „iQ“ dalį, „Gazoo“ pridės „Supercharger“.
Po kukliu variklio dangčiu – 1,3 litro variklis, apdovanotas papildomu kompresoriumi. Jo galia – 130 AG. Tai 36 AG daugiau, nei 1,3 litro atmosferinis „Toyota“ variklis.
Kaip ir koncepcinis modelis, gaminamas automobilis turės įspūdingą aerodinaminį paketą – priekinį buferį su nežmoniško dydžio oro paėmimo angomis, slenksčius ir naują galinį buferį.
„Gazoo“ inžinieriai taip pat parūpins tvirtesnę pakabą ir stipresnius stabdžius. Vienintelis pavarų dėžės pasirinkimas – šešių laipsnių mechaninė.
Lygiai šimtas šių raumeningų mažylių bus pagaminta.