„Mūsų automobiliai neprivalo turėti kažkokios prasmės, jie turi būti šaunūs. Naujas automobilių dizainas privalo atskleisti automobilio charakterį“, – sakė A.Toyoda.
Hibridiniai „Toyota“ modeliai techniškai yra vykę automobiliai, tačiau dėl nuobodaus dizaino jie nėra įsimintini. „Hibridiniai „Toyota“ automobiliai turi taupios mašinos įvaizdį, tačiau jis turi pasikeisti. Automobiliai privalo būti ekonomiški ir šaunūs“, – pasakojo „Toyota“ vadovas.
Naujas dizaino ir stiliaus vadovas T.Fukuichi teigia, kad „Toyota“ automobilių gamintojas labai daug laiko skiria automobilio kokybei ir efektyvumui. Laiko stiliui ar dizainui nebelieka. Jis teigia, kad dauguma pasiūlomų stiliaus ir dizaino idėjų būna nepritaikomos. Jos yra filtruojamos, kad nelemtų automobilio kokybės ir surinkimo, todėl galutiniame rezultate automobilis būna toks nepastebimas ir nuobodus.
Kada pasirodys pirmieji naujojo dizaino vadovo darbai nėra aišku, bet naujojo „Lexus GS“ priekis yra suprojektuotas būtent šio žmogaus. „Lexus Europe“ prezidentas apie naujojo GS dizainą sakė: „Jeigu kai kuriems pirkėjams šis automobilio dizainas yra nepriimtinas, reiškia, mes viską darome gerai.“
Šiuo metu pasaulinėje rinkoje „Toyota“ yra trečioje vietoje. Pagal produkcijos skaičių ją per dvejus metus aplenkė „Volkswagen“ ir „GM“ korporacijos. Šiemet „Toyota“ produkcija siekia 7,8 milijono automobilių.