Nors ir šio automobilio bruožai šių metų Detroito parodoje buvo pademonstruoti su koncepciniu „Corolla Furia“, serijinis modelis gana akivaizdžiai skiriasi nuo prototipo.
Kompaktiškas šeimyninis sedanas nemažai dizaino elementų paveldėjo iš kiek didesnio „Avalon“ modelio – ir viduje, ir išorėje pastebimi pastarajame modelyje matyti sprendimai.
„Toyota“ teigia, kad šio automobilio salonas bus gerokai erdvesnis už jo pirmtako – atstumas tarp ašių padidintas 99,8 mm, o gale sėdintiems keleiviams suteikta 75 mm daugiau erdvės.
4650 mm ilgio, 1776 mm pločio bei 1455 mm aukščio automobilis už savo pirmtaką yra 99 mm ilgesnis, 16 mm platesnis bei 10 mm žemesnis. Vienuoliktosios kartos „Corolla“ sveria 1315 kg – atsižvelgiant į panašaus dydžio automobilių svorį, „Toyota“ pasiekė visai padoraus rezultato.
„Toyota“ nuotr./„Toyota Corolla“ |
Jungtinių Amerikos Valstijų rinkai pristatytos dvi versijos: L (LE), S. „Corolla L“ gali nustebinti ne vieną automobilių gerbėją, tačiau ne dėl modernių sprendimų. Atvirkščiai – šioje versijoje bus montuojamos 4 (taip, keturių) laipsnių automatinės transmisijos, kurios automobilių pramonėje figūruoja jau daugiau, kaip 30 metų. Tuo tarpu „Corolla S“ modeliuose bus montuojamos bepakopės (CVT) pavarų dėžės, kurios mechaniniame režime turės 7 pavaras.
Gamintojas teigia, kad modeliai, pažymėti „Eco“ ženkliukais užmiesčio keliuose vidutiniškai suvartos 5,9 litro degalų. Būtent tiek kuro pareikalaus 1,8 litro variklis su 140 AG ir 170 Nm. S ir L modeliai gaus beveik tokius pačius motorus, tačiau jie generuos 132 AG ir 173 Nm. Taigi, panašu, kad tikri vairavimo entuziastai iš tiesų nebuvo gamintojo prioritetų sąraše. Belieka tikėtis, kad kiek vėliau bus pristatytos ir kiek galingesnius agregatus turinčios versijos.