Visų pirma, didžiausioje „Toyota“ rinkoje – Japonijoje – jaunimas nesidomi automobiliais tiek, kiek norėtų Akio Toyoda valdoma kompanija. Bijoma, kad vieną po kito pradėjus kurti sportinius automobilius kompanija gali patirti fiasko.
Taip pat, „Toyota“ neturi didelio būrio gerbėju, kaip „Honda“ ar „Nissan“. Paskutinių metų „Toyota“ bandymai pritraukti pirkėjus buvo ne ypač sėkmingi – MR2 modelio prekyba buvo nutraukta, o su „Lexus“ ženkleliu gaminami sportiniai automobiliai taikosi ne į jaunimą, o į pasiturinčius pirkėjus.
Pirmasis sportiškos serijos automobilis bus gaminamas kartu su „Subaru“. Šiuo metu šis projektas vadinamas „FT–86“. Toliau turėtų sekti „Voxy“ ir „Noah“ automobilių „sportinimas“ (nei Europoje, nei JAV jie neparduodami), o vėliau ir sportinė hibridinio „Prius“ versija. Kažkas panašaus į „Honda CR–Z“.
Beje, pasak „Mainichi Daily News“ dienraščio, „Toyota“ šiuo metu testuoja dviviečio roudsterio hibridinę versiją nebegaminamo MR2 platformoje.