TPP frakcija tikisi, kad artėjančioje pavasario sesijoje kitų Seimo frakcijų nariai pritars jų siūlymams sugriežtinti reikalavimą už visų įspėjamųjų signalų nenaudojimą, atsakomybę už eismo įvykiams tiesioginę įtaką turintį pažeidimą – vairuotojų naudojimąsi mobiliojo ryšio priemonėmis.
Taip pat siūloma sugriežtinti atsakomybę pėstiesiems, taip pat dviratininkams ir vadeliotojams už Kelių eismo taisyklėse nustatytų elgesio tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui reikalavimų nesilaikymą (pavyzdžiui, už tai, kad nedėvi šviesą atspindinčių elementų).
Įtrauktas ir pasliūlymas nustatyti atsakomybę už vairavimą ar važiavimą neužsidėjus ir (ar) neužsisegus motociklininko šalmo bei nustatyti atsakomybę už pavojingą ir chuliganišką vairavimą.
Politikai siūlo patikslinti, kad „Teisės vairuoti transporto priemones atėmimas apima teisės vairuoti visų rūšių transporto priemones (išskyrus mopedus ir lengvuosius keturračius motociklus)“.
Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas D. Budrys mano, kad tik griežtesnė tvarka galėtų sutramdyti netvarkingus eismo dalyvius: “„nekultūringas, o dažnai net įžūlus, vairuotojų ar pėsčiųjų elgesys stebina ne tik Lietuvos teritorijoje vairuojančius svečius iš kitų šalių, bet ir mus pačius. Be to, pasinaudodami proga, pateikėme ir keletą paruoštą įstatymo projektą tikslinančių pasiūlymų.“