Abu automobiliai – tiek M6 kupė, tiek kabrioletas – turės tą patį, S63 kodiniu pavadinimu žymimą variklį: 4,4 l V8, orą siurbiantį dviejų turbinų pagalba. Galia – 560 AG, sukimo momentas – 677 Nm (jis pasiekiamas nuo 1500 iki 5750 aps./min.). Matyti skaičiai? Taip, tai tas pats variklis, kuris montuojamas į M5 sedaną. Lygiai kaip ir praėjusios kartos penktuko/šeštuko M modeliuose.
Tiesa, šis M5 turi trimis niutonmetrais daugiau – 680. Kur jie dingo M6, BMW inžinieriai neatskleidė.
M6 naudos tą pačią dviejų sankabų spetynių pavarų transmisiją, kaip ir M5. Jos pagalba galiniais ratais varomas kupė iki 100 km/h įsibėgės per 4,2 sek. Kabrioletas – per 4,3.
Šiuo metu Lietuvoje – 10 ankstesnės kartos BMW M6 automobilių
Nors BMW spaudos pranešime apie tai neužsimenama, kai kurie šaltiniai teigia, kad svarstoma ir šešių pavarų mechaninės pavarų dėžės talpinimo į kupė ir kabrioletą galimybė.
Stabdžiai – dar vienas įspūdingai atrodantis atributas. Priekyje sumontuoti 402 mm skersmens diskai su šešių cilindriukų suportais, gale – 390 mm. Palyginimui, priekiniai stabdžių diskai – kaip R16 ratlankis.
Tokiems stabdžiams atitinkami ir ratlankiai – iš gamyklos M6 išvažiuos su 19 colių skersmens ratais, ant kurių priekyje bus užmontuotos 265/40 padangos. Gale – 295/35.
BMW dar neatskleidė vieno svarbaus dalyko – naujojo M6 svorio. Tačiau teigiama, kad jis yra mažesnis negu praėjusios kartos M6 (E63/E64 kėbule). Tai neva įrodantis atributas – iš anglies pluošto pagamintas stogas.
BMW M6 prekybos salonuose turėtų pasirodyti šių metų vasarą. Lietuvoje, tikėtina, jį bus galima užsisakyti dar nepraėjus šiltajam sezonui.
Šiuo metu Lietuvoje važinėja 10 ankstesnės kartos BMW M6 automobilių. Pirmųjų – E24 – nėra nė vieno, turinčio galiojančią techninę apžiūrą.