Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 03 12

Trečiosios kartos „Hyundai Santa Fe“ viliotinis

Vienas sparčiausiai augančių automobilių gamintojų pasaulyje šiandien išplatino pirmąsias naujos kartos visureigio „Santa Fe“ nuotraukas. Tiesa, kol kas žiniasklaidai pateikiamos tik Pietų Korėjoje kodiniu pavadinimu DM žinomo automobilio detalės, o gamybai parengto visureigio debiuto laukiama Niujorko automobilių parodoje balandžio pradžioje.
Trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ eskizai
Trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ eskizai / Gamintojo nuotr.

„Hyundai Santa Fe“ bus pirmasis koncerno visureigis, kurio išvaizda atspindės naują dizaino kalbą – „Audros linijas“. Ateityje „audros linijomis“ turėtų puikuotis ir kiti „Hyundai“ visureigiai.

Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ eskizai
Gamintojo nuotr./Trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ eskizai

„Santa Fe“ yra prabangiausias „Hyundai“ visureigis, kurio pardavimo apimtys nuo 2000 metų, kai pasirodė pirmoji „Santa Fe“ karta, siekia 2,56 milijono.

„Hyundai“ ir toliau lieka ištikima savo „takios skulptūros“ dizaino filosofijai, o „audros linijų“ koncepcija bus pritaikyta visureigių dizainui, siekiant automobilio išvaizdoje atskleisti audros suformuotų gamtos objektų grožį. Tokia dizaino kalba sukuria daugiabriaunes ir iškilias linijas, o pats automobilis atrodo agresyvesnis ir dinamiškesnis. „Santa Fe“ taip pat turės atpažįstamas korio akutės formos radiatoriaus groteles ir platesnius bamperius. 

Nepaisant to, kad visureigis svers maždaug dvi tonas, jo išvaizda bus aptaki, dinamiška ir kupina išraiškingų detalių. „Santa Fe“ kūrėjai teigia, kad pagrindinės vertybės, kurias jie stengėsi įkūnyti naujame automobilyje yra išbaigtumas, išmanumas ir praktiškumas. Koncerno vadovai naujajam „Santa Fe“ pranašauja pasaulinę pardavimo sėkmę, motyvuodami tuo, kad visureigis bus išskirtinės išvaizdos, kimšte prikimštas naujausių technologijų ir patogus kasdieniam naudojimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos