„Silex Power“ kompanija iš Maltos, dirbanti su „žaliosiomis“ technologijomis (dalyvavo vėjo jėgainių, hidroelektrinių projektuose) užsigeidė sukurti elektromobilį.
Pats kompanijos vadovas Johnatonas Grechas teigė, kad jų planuose – 640 AG bei 4400 Nm variklį turintis elektromobilis. Taip – sukimo momentas siekia beveik puspenkto tūkstančio. Žinant elektrinio variklio charakteristikas, tokia galia net ir visus varančiuosius ratus „nusuktų“ bet kokioje situacijoje paspaudus akceleratorių.
Gamintojo nuotr./„Silex Power Chreos“ |
Tačiau tai dar ne viskas. „Silex Power“ direktorius papasakojo dar vieną, geresnį anekdotą. Jis akcentavo, kad su pilnai įkrautomis „Chreos“ (taip bus pavadintas šis sedanas) baterijomis bus galima įveikti 1000 km, o joms išsėdus pilnas įkrovimo procesas užtruks... ne, ne 3 valandas ir ne 5 valandas. Dešimt minučių. Tiek, pasak Johnatono Grecho pareikalaus pilnas baterijų įkrovimas. Tai – panašaus mastelio anekdotas, kaip ir „Rotary Supercars“, kad jų automobilis iki 500 km/h įsibėgės per 6,1 s.
Maltoje projektuojamas elektra varomas sedanas svers apie 2,2 tonos, o iki 100 km/h jis įsibėgės per 2,9 sekundės. 200 km/h ribą spidometro rodyklė kirs nuo starto praėjus mažiau nei 6 sekundėms. Žinoma, su tokiu sukimo momentu tokių dinaminių rodiklių pasiekti būtų įmanoma, tačiau nebent su „Drag“ lenktynėms skirtomis, itin lipniomis „Mickey Thompson“ „Slick“ tipo padangomis. Nepamirškite, kad prieš kiekvieną startą padangas reikėtų apšildyti, kitu atveju ratai prasisukinės lyg pasiutę.
Maltiečiai tikina, kad „Silex Power Chreos“ maksimalus greitis bus elektroniniu būdu ribojamas iki 300 km/h. Neabejojame, kad ribotuvą atjungus ši mašina nuo kelio nupūstų „Bugatti Veyron“, „Hennessey Venom“ ar NHRA serijos „Top Fuel“ traukos lenktynių bolidus.
Aišku viena – arba „Silex Power“ vadovas turi rafinuotą, ne visiems suprantamą humoro jausmą, arba jo ambicijos yra pernelyg didelės (tą jis anksčiau ar vėliau supras).