Metalo šalčiu alsuojanti pavarų perjungimo rankena, metalinis 8 cilindrų variklio garsas, sklindantis iš galo (variklis įmontuotas už važiuojančiųjų nugarų), neįprastai kietas stabdžio pedalas. Tokius pojūčius gali patirti tik važiuodamas tikru sportiniu automobiliu.
Šiame beveik 900 tūkst. litų su mokesčiais kainuojančiame automobilyje veltui ieškosi garso aparatūros. Jos čia tiesiog nėra. Reikia klausyti variklio garso, ne muzikos. Reikia jausti įspūdingą mašinos pagreitį ir žaibišką stabdymą, reikia pasikliauti tik savimi, o ne elektronika – tokią žinią perduoda šis „Spyker“.
Mažas svoris, didžiulė variklio galiaTai, ko gero, mažiausiai nuo tikro žiedinių lenktynių automobilio nutolęs modelis, pritaikytas važinėti įprastomis eismo sąlygomis.
Tiesa, „žaisti“ šio „Spyker“ akceleratoriaus pedalu reikia itin atsargiai, ypač – ant šlapio asfalto, žvyro ar kitos slidžios kelio dangos. Mašina sveria vos 1275 kilogramus, tad 400 AG variklio galia yra milžiniška. Automobilio pedalai yra labai siauri, arti vienas kito, todėl „Spyker“ vairuotojas turėtų avėti patogią sportinę avalynę minkštu padu.
Automobilis neturi jokios elektroninės stabilumo ar kitų įmantrių sistemų, apsaugančių vairuotoją nuo klaidų. Be to, jo valdymas yra labai specifinis ir dėl to, kad variklis įmontuotas ne priekinėje kaip įprasta, bet galinėje dalyje – už važiuojančiųjų sėdynių.
Mažas svoris, didžiulė variklio galia ir neįprastoje vietoje esantis svorio centras – pasuktais ratais kiek staigiau spustelėjus akceleratorių, žaibiškai galima išprovokuoti mašinos slydimą. Smagu, kai tą slydimą gali iš anksto numatyti ir kontroliuoti. Bet jeigu tai nutinka netikėtai, tik labai profesionalus vairuotojas gali suvaldyti šį automobilį.