Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 03 01

Vasarį Lietuvoje populiariausi prancūziškos markės automobiliai

DataCenter duomenimis, parengtais pagal VĮ „Regitra“ informaciją, 2010 m. vasario mėnesį užregistruoti 469 automobiliai. Lyginant su 2009 metų vasario mėnesiu užregistruota 29 proc. mažiau naujų automobilių.
Renault Megane
Renault Megane / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

2010 m. vasarį asmeninės paskirties automobiliių rinka smuko 14 proc. iki 443 vienetų. Komercinių automobilių populiarumas smuko net 80 peroc. iki 26 vienetų.

Žvelgiant pagal markes 2010 m. vasario mėn. populiariausi nauji automobiliai buvo prancūziškų markės ženklų. Pirmoje vietoje „Peugeot“ (67 vnt.), antroje – „Renault“ (56 vnt.), trečioje „Kia“ (49 vnt.).

Tarp asmeninės paskirties automobilių 2010 m. vasarį pirmoje vietoje „Peugeot“ (66 vnt.), antroje vietoje „Renault“ (55 vnt.), trečioje – „Kia“ (49 vnt.). Tarp komercinės paskirties automobilių neseniai prasidėjusiais metais pirmoje vietoje sutinkame „Volkswagen“ (10 vnt.). Antroje „Fiat“ (5 vnt.), trečioje – „Citroen“ ir „Toyota“ (3 vnt.).

2010 m. per pirmus du mėnesius daugiausia užregistruota „Renault“ (116 vnt.) markės asmeninės paskirties automobilių. Tarp komercinių automobilių populiariausi „Volkswagen“ markės automobiliai (17 vnt.).

Tarp asmeninės paskirties automobilių 2010 m. vasario mėnesį populiariausi modeliai buvo „Peugeot 3008“ (43 vnt.), „Kia Sportage“ (40 vnt.), „Renault Megane“ (34 vnt.). Komercinių automobilių tarpe populiariausi modeliai buvo: „Volkswagen Caddy” (5 vnt.), „Fiat Ducato“ (4 vnt.).
Pagal kuro tipą 2010 m. prasidėjo dyzelinių autombilių dominavimu. Vasarį dyzeliniai automobiliai sudarė 67 proc. visų užregistruotų automobilių. Benzininai automobiliai sudarė 33 proc. bendro automobilių kiekio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos