2013 07 16

Vilniuje svečiuojasi jauniausias „Maserati“ šeimos narys – sportinis sedanas „Ghibli“

Antradienį, liepos 16 d. sostinėje žiniasklaidos atstovams surengtas naujausio „Maserati“ modelių gamos papildymo, sportinio sedano „Ghibli“ išankstinis pristatymas. Oficiali šio sportinio sedano premjera Lietuvoje turėtų įvykti rugsėjo pabaigoje, o į Vilnių atgabentas prieš serijinės gamybos modelis salone bus demonstruojamas dvi dienas.
„Maserati Ghibli“
„Maserati Ghibli“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Pagaminti du automobiliai, kurie keliauja per visą Europą iki pat Uralo. Kiekvienoje šalyje jie apsistoja porai dienų. Mes automobilį gavome keturioms dienom, tačiau Vilniuje jis bus demonstruojamas šiandien ir ryt, o vėliau iškeliaus į Estiją“, – kalbėjo „Maserati“ atstovas Baltijos šalims Renaldas Gineika.

Renaldas Gineika
Renaldas Gineika

Kaip teigia gamintojo atstovas, dėl „Maserati“ sprendimo žengti į prabangių E segmento modelių rinką, kai kuriems klientams svajonė taps artimesnė ir labiau prieinama. Pagal diktuojamus tokiems modeliams reikalavimus automobilis turi būti patogus naudoti kasdien ir komfortiškas, tačiau, anot E.Gineikos, tuo pat metu – greitas ir gražus.

Kaip teigia patys gamintojai, šį modelį geriausiai galima apibūdinti lyginant su prabangiuoju „Maserati Quattroporte“, už kurį sportiškasis „Ghibli“ yra mažesnis, lengvesnis, dinamiškesnis, pigesnis ir labiau ekonomiškas. Visgi kaip pažymi italų gamintojo atstovai, nepaisant šių dviejų sedanų gabaritų ir svorio skirtumų, „Ghibli“ vairuoti bus taip pat malonu.

Maserati Ghibli
„Maserati Ghibli“

„Maserati“ su naujuoju modeliu sieja labai ambicingus tikslus. Tikimasi, kad šio sedano debiutas bus itin reikšmingas kompanijos augimui ir padės iki 2015 m. parduoti 50 tūkst. automobilių. Kad užduotis iš tiesų grandiozinė puikiai iliustruoja faktas, kad iki šiol „Maserati“ pardavimai siekdavo maždaug 5 tūkst. automobilių per metus.

„Prabangių automobilių pardavimai ne tokie jautrūs ekonomikos svyravimams. Galbūt Lietuvoje jie nebus tokie dideli kaip kitose šalyse, tačiau bus stabilūs. Taip, automobiliai brangūs, tačiau šiuo atveju mes kalbame apie pirkėjus, kurie ieško kažko daugiau nei transporto priemonės“, – kalbėjo R.Gineika.

Maserati Ghibli
„Maserati Ghibli“

Naująjį sportinį sedaną „Ghibli“ jau galima užsisakyti Lietuvoje, o jo kaina prasideda nuo 230 tūkst. litų. Modelis pirkėjams siūlomas su dviem 3,0 litrų darybinio tūrio V6 tipo turbininiais benzininiais motorais, kurie komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis ir galinių arba keturių ratų pavara.

Galingiausios dviem turbokompresoriais aprūpintą benzininį variklį turinčios „Ghibli S“ versijos ratus suks 410 AG galios variklis. Šio modelio modifikacija su keturių ratų pavara nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,8 s. Vilniuje demonstruojamas automobilis turėjo silpnesnį benzininį V6 tipo motorą, kuris išvysto 330 AG galią. Gamintojo duomenimis, vidutinės šio modelio degalų sąnaudos siekia 9,6 l/100 km, o sprintas iki 100 km/h trunka 5,6 s.

VIDEO: „Maserati Ghibli“ sedano 3,0 litrų, 330 AG galios benzininio motoro gausmas

„Maserati Ghibli“ yra pirmasis kompanijos istorijoje modelis, kuriame montuojamas ir dyzelinis variklis. 3,0 litrų darybinio tūrio V6 tipo agregatas išvysto maksimalią 275 AG galią, o 100 km/h greitį pasiekia per 6,3 s. Ekologija besirūpinantiems klientams turėtų padaryti įspūdį gamintojo skelbiamos 6,0 l/100 km vidutinės sąnaudos ir 160 g/km anglies dvideginio emisija.         

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų