Piešdamas siluetą vieno iš oficialaus 2011-ųjų „Sidabrinių strėlių“ dizaino konkurso projektų autorius įkvėpimo sėmėsi iš praeito amžiaus penkiasdešimtaisiais metais lenktyniavusių „Mercedes-Benz“ F-1 bolidų. Vienas iš automobilių kovojo lenktynių trasose 1954-aisiais ir 1955-aisiais, o kitas du metus iš eilės nugalėjo pasaulio čempionate.
„196 R“ serijos lenktyninė mašina, kuria Fangio laimėjo du titulus jau savaime laikoma legenda dėl beveik simbiotinio ryšio su vairuotoju. „Mercedes-Benz W 100 F“ perteikia šio bolido dvasią naujosios kartos vairuotojams.
Automobilis turi tik mažą stiklą, saugantį nuo oro srauto, tačiau optimalių linijų dėka jis pasižymi puikia aerodinamika. Nors vizualiai konceptas atiduoda duoklę 50-ųjų sportinėms mašinoms, didelis galinis difuzorius ir priekiniai sparnai akivaizdžiai perimti iš šiuolaikinės „Formulės-1“.
„W 100 F“ prototipas, varomas AMG V8 varikliu su dviem turbinomis (jei toks teiginys apskritai tinkamas kalbant apie virtualų koncepcinį automobilį), turi nepriklausomą pakabą su horizontaliai išdėstytais amortizatoriais, o galia galiniams ratams perduodama per sekvencinę septynių laipsnių pavarų dėžę. Tikėtina, kad jis pasižymėtų įspūdingomis dinaminėmis charakteristikomis. Šiais laikais nėra per drąsu svajoti net apie tokius modelius.