Vis dėlto net ir ši riba – 95 g/km CO2 – visus automobilių gamintojus privers radikaliai keisti savo variklius.
Kol kas planuojamas kaip aštuntosios kartos „VW Golf“, šis ypač ekonomiškas automobilis daug technologijų perims iš dabartinio „Volkswagen“ koncepcinio modelio XL1.
Tačiau vien pagaminti ekonomišką variklį neužtenka – VW kalba apie radikalius aerodinamikos patobulinimus bei daug mažesnę automobilio masę. Plastikas su anglies pluošto detalėmis turėtų pakeisti dabar naudojamas išorės detales, o garso aparatūra, šiuo metu sverianti išties nemažai, taip pat bus stipriai patobulinta.
Įdomus aspektas dėl aerodinamikos – jis automobiliuose dar vadinamas kėbulo pasipriešinimu orui (kuo mažesnis koeficientas, tuo mažesnis pasipriešinimas). Ankstesnių „Golf“ modelių jis būdavo 0,32 (serijinių automobilių paprastai būna nuo 0,30 iki 0,35), o vienas geriausių koeficientų iš serijinių mašinų yra „Toyota Prius“ – 0,25.
Tad įdomu, kokį kėbulą gali padaryti „Volkswagen“, kad radikaliai sumažintų automobilio aerodinaminį pasipriešinimą? Atsakymas – jau matytas konceptas XL1. Šios mašinos pasipriešinimo koeficientas – vos 0,159, tai yra net perpus mažesnis nei dabar leidžiamų „Golf“.
Dabar tarsi nusileidę iš kosmoso atrodantys automobiliai jau greitai taps kasdien matomu reiškiniu. Nors anksčiau koncepciniai modeliai mašinų išvaizdą paliesdavo nežymiai, tačiau šįkart, atrodo, XL1 būsimajam „VW Golf“ įtakos turės netgi labai daug.