Vokiečiai gamins 10 laipsnių transmisijas su dvigubos sankabos sistemomis bei pažangius dyzelinius variklius. Teigiama, kad jų specifinis galingumas sieks net 134 AG vos iš vieno litro. Taigi, jeigu tai bus 1,6 litro jėgainė, ji generuos maždaug dvigubai daugiau galios nei tokios kubatūros motorai, montuojami septintos kartos Golf modeliuose. Šie motorai turės kintamų vožtuvų fazių technologiją, spaudimas kuro įpurškimo sistemoje sieks iki 3 tūkst. barų, o daugiau oro į degimo kameras pripūs našūs turbokompresoriai su motorizuotomis ašelėmis.
Vokietis pabrėžė, kad grupei priklausančios kompanijos kurs daugiau hibridinių automobilių. Pasak jo, netrukus turėtų pasirodyti ne tik „Audi A3“ bei „Porsche Panamera“ „plug-in“ tipo hibridai, bet ir „Golf“, „Passat“, „Audi A6“ bei „Porsche Cayenne“.
„Volkswagen“ tikslas – iki 2020-ųjų savo grupės automobilių anglies dioksido emisijas sumažinti iki 95 g/km vidurkio. „Nuo 2000-ųjų TDI bei TSI variklių apetitas degalams sumažėjo daugiau nei 30 procentų, todėl tikime, kad per likusius nepilnus septynerius metus šį rezultatą galime pagerinti dar 15 procetų“, – teigė jis.