Po lengvu ir itin aerodinamišku kėbulu slepiasi dviejų cilindrų TDI variklis, elektrinis motoras, ličio jonų akumuliatoriai ir septynių pavarų dviejų sankabų automatinė dėžė. Visi šie elementai sudetinti ir automobilio degalų sąnaudos yra pasiutusiai mažos – vos 0,9 l/100 km.
Svarbu paminėti, kad šiame automobilyje nėra nė vieno įrenginio, kurio „Volkswagen“ negalėtų pagaminti jau dabar. Gal tik elektrinė dalis verta išsamesnės peržiūros prieš gaminant serijinį modelį. „XL1“ sumontuoti akumuliatoriai gali būti įkraunami iš buitinio elektros tinklo.
„Formula XL1“ premjera suplanuota jau šią savaitę Kataro automobilių parodoje. Nors atrodo labai futuristiškai, įdėmiai apžiūrėję nuotraukas mūsų galerijoje pastebėkite, kad jis yra pagamintas gana paprastai ir parengtį jį konvejeriui nebūtų labai sudėtinga.