„Volkswagen“ inžinieriai teigia, kad daugiau galios išgauti pavyko sukūrus lengvesnes kai kurias variklio dalis, kaip kad stūmokliai ar velenėlių mechanizmo detales. Antra galios prieaugio priežastis – perdirbta išmetimo sistema ir sumažintas suspaudimo laipsnis (15,8:1 vietoj buvusių 16,5:1).
Transmisija – šešių pavarų mechaninė arba automatinė DSG transmisija. Abiem atvejais, „Golf“ varantieji ratai liks priekiniai.
1302 kg sveriantis „Golf GTD“ iki 100 km/h spurtuos per 7,5 s, o Vokietijoje galėtų įsibėgėti iki 229 km/h. Neskatiname greičio viršijimo, tad Lietuvoje maksimalus „Golf GTD“ greitis sieks vos 130 km/h. Šeštos kartos „Golf“ buvo lėtesnis – sprintas iki 100 km/h trukdavo 8,1 s, o maksimalus greitis siekė 221 km/h.
Gamintojo atstovai tikina, kad „Golf GTD“ apetitas mišriu važiavimo režimu sieks 20 Lt/100 km (arba 4,2 l/100 km). Visų minėtų patobulinimų dėka, sumažėjo ne tik degalų sąnaudos, bet ir CO2 emisija – dabar ji siekia 109 g/km. Tai vėlgi stiprus patobulinimas, lyginant su šeštuoju golfu – šio CO2 emisija siekė 139 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos 5,3 l/100 km.
GTD versija, kaip ir ankstesnioji, išlaikys tuos pačius dizaino patobulinimus. „Golf GTD“ turės sportiškiau atrodantį vairą, sportiškesnes sėdynes bei keletą teorinio greičio pridedančių juostelių ir pagražinimų.