Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 10 27

„Volkswagen Jetta“ debiutuoja Europoje

Naujos kartos „VW Jetta“ jau kuris laikas parduodama Jungtinėse Amerikos Valstijose. Atėjo metas debiutuoti mūsų Atlanto vandenyno pusėje.
„Volkswagen Jetta“ debiutuoja Europoje
„Volkswagen Jetta“ debiutuoja Europoje / Gamintojo nuotr.

„Dar niekada „Jetta“ neturėjo tiek sportiškumo, tiek vietos salone ir tokių ekologiškų variklių“, – sakoma VW pranešime spaudai.

Dėl vietos salone ir ekologiškų variklių mes sutinkame. Dėl sportiškumo... Sakykime, tai skonio reikalas.

JAV rinkoje „Jetta“ yra tikrai sėkmingas modelis. Tiesą sakant, šis VW yra geriausiai parduodamas europietiškas automobilis Amerikoje. Per metus vien JAV nuperkama 110 tūkst. vienetų.

Palyginti su praeitos kartos „Jetta“, naujasis modelis pailgėjo iki 4,55 m, tad ir ant užpakalinės sėdynės įsitaisiusiems keleiviams kojas padėti bus patogiau (6,7 cm papildomos vietos).

Vokiečiai pasistengė ir su įrangos lygiais. Net pigiausiai sukomplektuotas „Trendline“ turi klimato kontrolės sistemą, reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynę, multifunkcį ekraną, šildomus veidrodėlius, šešias oro pagalves, „Hill Climb“, ABS ir ESP sistemas.

Gamintojo nuotr./„Volkswagen Jetta“ debiutuoja Europoje
Gamintojo nuotr.

„Comfortline“ komplektas pridės chromuotą interjero apdailą, 16 colių ratlankius, aštuoniomis kryptimis reguliuojamas vairuotojo ir keleivio sėdynes, geresnį CD grotuvą (su MP3, be abejo) ir „Park Pilot“ automobilio statymo pagalbos sistemą. Tiesą sakant, ši nėra labai gudri – tik nuleidžia dešinį galinio vaizdo veidrodėlį įjungus atbulinę pavarą.

Pats  brangiausias „Highline“ komplektas prie visų „Trendline“ ir „Comfortline“ žaisliukų pridės 17 colių ratlankius, posūkio kryptimi pasisukančius priekinius žibintus, jų apiplovimo sistemą. Taip pat yra „Winter Pack“ žiemos paketas. Jį sudaro šildomos priekinės sėdynės ir priekinis langas bei greitesnio veikimo klimato kontrolė.

Varikliai. Bus siūlomi visi „Golf“ matyti varikliai, išskyrus pačius silpniausius. Taip pat bus 200 AG 2 l darbinio tūrio TSI variklis. Kaip ir 1,6 TDI 105 AG ypač ekonomiškas dyzelis. Jis vidutiniškai vartos vos 4,2 l degalų. Dar vienas dyzelinis variklis (2 l) bus kiek galingesnis – 140 AG.

Labai įdomus pasirinkimas bus 1,2 l benzininis 105 AG TSI motoras. Taip pat 1,4 l 122 AG ar 160 AG TSI.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos