Pastaraisiais metais „Volkswagen“ ypač sekėsi Dakaro ralis. 2008 metais su „Race Touareg 1“ jie tapo pirmąja komanda, su dyzeliniu automobiliu nugalėjusia šiose lenktynėse, o jau 2009-aisiais laimėjo ne tik pirmą, bet ir antrą, ir trečią vietas.
Taigi kuo skiriasi naujasis „Race Touareg 3“ nuo seno modelio? Visų pirma apsilankius kompanijos vėjo tunelyje atnaujinti aerodinamikos elementai. Visas automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto ir kevlaro. Nauji automobilio žibintai pasiskolinti iš serijinio „Touareg 2“ modelio.
Šio automobilio kėbulas slepia lengvą, bet tvirtą rėmą, pagamintą iš sustiprinto plieno. Kaip ir senesniame modelyje, visus keturis automobilio ratus suks 2,5 l TDI dyzelinis variklis su dviem turbinomis. Jis pasiekia 296 AG ir 599 Nm sukimo momentą. Sumontuoti trys diferencialai užtikrina, kad iki 100 km/val. per 6,1 sek. naujasis „Race Touareg 3“ įsibėgėja esant bet kokiai dangai.
„Volkswagen“ šiuo automobiliu jau susuko daugiau nei 10 tūkst. kilometrų per bandymus. Turbūt susuks dar daugiau iki premjeros 2011 metų sausio mėnesį prasidedančiame Dakaro ralyje.