„Beetle“ kabrioleto siluetas atkartoja paprasto, jeigu galima taip sakyti, „vabalo“ linijas. Jo medžiaginis stogas suteikia modeliui kupė bruožų. Juk VW milijoną kartų sakė, kad naujas „Beetle“ yra ne hečbekas, o sportinis kupė. Nes hečbekas yra praktiškas, ekonomiškas pirkintys. O kupė – emocionalus ir šypsenas dovanojantis kėbulo tipas. Kaip ir kabrioletas.
„Volkswagen“ atsispyrė pagundai šiam automobiliui sukurti kietą stogą. Logiška, metalinis stogas būtų gerokai sunkesnis ir brangesnis pagaminti. O iš praktikos galime sakyti, kad modernūs medžiaginiai stogai yra beveik tokie pat tylūs ir patikimi. O ir susilanksto į gerokai kompaktiškesnį skyrių. Lieka vietos bent keliems keleivių daiktams. Beje, „Beetle Convertible“ stogas susilanksto vos per 10 sek. ir pasislepia galinėje dalyje. Jis nelieka išsikišęs, kaip praeitos kartos „New Beetle Cabrio“.
Keleivių saugumu atsitikus nelaimei pasirūpins kompiuterio valdomi du strypai, kurie, automobiliui virstant, iššaus ir apsaugos keliaujančių gyvybes. Jie velniškai greiti – išsiskleidžia per keturias milisekundes!
Apie techninę dalį neturime ko pasakyti. Mat oficialiai jis buvo pristatytas tik Amerikos rinkai, kur „Volkswagen“ propaguoja visai kitokią variklių politiką. Pavyzdžiui, pats paprasčiausias amerikiečiams siūlomas 2,5 litro 170 AG variklis Europoje nenaudojamas jau ilgai. Jis neekonomiškas, lėtas ir sunkus. Bet pigus pagaminti.