Ar septintosios kartos GTI su dviejų litrų darbinio tūrio varikliu bus lygiavertis konkurentas „Renault Megane RS“, „Ford Focus ST“ ar „Opel Astra GTC“? Bent jau galios atžvilgiu – vienareikšmiškai ne. Tačiau „Volkswagen“ kūrinys pranašesnis kitose srityse.
Viena jų – pasirinkimas. Pirmą kartą istorijoje bus dviejų versijų „Golf GTI“. Nors skiriasi jos minimaliai – viena turi 220, kita – 230 AG, vien pasirinkimo galimybės sudarymas ir galingesnės versijos pavadinimas „performance pack“ jau yra gerbtinas. Abi versijos turės tokį patį sukimo momentą – 350 Nm.
„Golf GTI“ iki 100 km/h bėgėsis per 6,5 s ir pasieks maksimalų 250 km/h greitį. Pavarų dėžės – šešių laipsnių automatinė DSG arba mechaninė.
Išorėje – 17 colių skersmens lengvojo lydinio „Brooklyn“ ratlankiai, trys naujos kėbulo spalvos (nuotraukose matoma „Pearl white“, kitos dvi – „Tornado Red“ ir „Black“) bei pridėliota GTI ženkliukų. Standartiškai tokiems automobiliams, „Golf GTI“ turės kitokius nei paprastas „Golf“ priekinį ir galinį buferius.
Kaip atrodo „Golf“ lyginant su kitais „karštaisiais hečbekais“, žiūrėkite lentelėje. Įdomu, kad visų jų varikliai – dviejų litrų darbinio tūrio su viena turbina (išskyrus „Citroen“ – čia sumontuota 1,6 l jėgainė su turbina).
Automobilis | Galia (AG) | Sukimo momentas (Nm) | 0-100 km/h (s) | Maks. greitis (km/h) |
---|---|---|---|---|
Volkswagen Golf GTI | 230 | 350 | 6,5 | 250 |
Ford Focus ST | 250 | 360 | 6,5 | 248 |
Opel Astra GTC | 280 | 400 | 6 | 250 |
Renault Megane RS | 250 | 340 | 6,1 | 250 |
Citroen DS4 | 200 | 275 | 7,9 | 235 |