„Golf R“ galią suteikia 2 l darbinio tūrio, 4 cilindrų motoras su turbina ir tiesioginiu kuro įpurškimu. Jis išvysto 270 AG prie 6 000 aps./min ir pasiekia 350 Nm sukimo momentą tarp 2 500 ir 5 000 aps./min. Visa galia perduodama į keturis varomus ratus, valdomus „4Motion AWD“ sistemos pagalba. Gamintojas teigia, kad kartais, priklausomai nuo važiavimo situacijos, 100 % sukimo momento gali būti perduota galiniams ratams. Paprastais žodžiais tariant – dar daugiau sportinio važiavimo pojučių.
Maksimalus „Golf R“ greitis – 250 km/h, o iki 100 km/h su 6 greičių mechanine pavarų dėže įsibėgėjama per 5,7 s. Vidutinės kuro sąnaudos šiuo atveju – 8,5 l/100 km, CO2 emisija – 199 g/km. DSG automatinė pavarų dėžė įsibėjimo laiką sutrumpins iki 5,5 s. Pasirinkus pastarąjį variantą, vidutinės kuro sąnaudos sieks 8,4 l/100 km, o į aplinką bus išmetama 195 g/km CO2 dujų. Šie skaičiai įrodo, jog R versija yra net 21 % ekonomiškesnė už R 32 pirmtaką.
Po „Scirocco R“ variklio dangčiu – 2 l darbinio tūrio motoras, išvystantis 265 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Priekiniais ratais varomas automobilis turės standartinę, 6 greičių mechaninę arba dviejų sankabų, DSG tipo automatinę pavarų dėžę. Pastarosios pagalba 100 km/h bus galima pasiekti per 6,4 s, o naudojant mechaninę pavarų dėžę, prireiks 6,5 s Maksimalus greitis apribotas iki 250 km/h.
Primename, jog anksčiau paskelbta detali informacija apie „Volkswagen Golf R“ bei „Volkswagen Scirocco R“ modelius.
Anot gamintojo, „Scirocco R“ Europos automobilių prekybos salonuose pasirodys šį rudenį, o „Golf R“ jau galima užsisakyti ir sulaukti šių metų pabaigoje.
2009 09 22
„Volkswagen“ žvėriukai paleisti į trasą
Mes nesakome – žvėrys, nes tai tik žveriukai, jei juos palygintume su tokiais superautomobiliais kaip „Ferarri“ ar „Lamborghini“. Tai naujieji „Volkswagen“ R serijos broliai – „Golf“ ir „Scirocco“. Šį kartą siūlome jais pasigrožėti lenktynių trasoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą