Sistema veikia kaip kelių traukinys, kuomet keletas automobilių važiuoja vienas paskui kitą, išlaikydami vos keturių metrų atstumą. Priekyje važiuoja du sunkvežimiai, už jų, trys lengvieji automobiliai. Kas iš to? Važiuodami ilgus nuotolius, lengvųjų automobilių vairuotojai gali nelaikyti kojų ant pedalų, nes tiek greitį, tiek atstumą reguliuoja elektroninė sistema.
Tokiu principu važiuojantys automobiliai ne tik išsilaiko vienas paskui kitą ir leidžia vairuotojui pailsėti, tačiau ir padeda taupyti degalus. Automobiliai važiuoja pastoviu greičiu, o priekyje važiuojantys sunkvežimiai mažina oro pasipriešinimą. Keturių metrų atstumas leidžia važiuoti vadinamajame „vakuuminiame maiše“, kuriame pasipriešinimas orui itin mažas. Tai leidžia sutaupyti apie 20 procentų degalų.
„Volvo“ teigia, kad šią sistemą pradėjo bandyti 2009-iais, ir tikina, kad ji pasiruošusi startui. Bet tai tik žodžiai ir nepaisant sėkmės, „Volvo“ nesako bei neprognozuoja, kada šis projektas gali būti pradėtas taikyti keliuose.