Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 02 22

„Volvo V60“: kodėl nepadarius hibridinio automobilio, varomo dyzelinu ir elektra?

Kol viso pasaulio automobilių ekspertai ginčijasi apie hibridinių ir dyzelinių automobilių privalumus ir trūkumus, naujasis „Volvo“ žingsnis sufleruoja retorinį jų klausimą: kodėl gi nesujungus abiejų dalykų?
Hibridinis „Volvo V60“
Hibridinis „Volvo V60“ / Gamintojo nuotr.

Taip buvo sukurtas V60 universalas, varomas 2.4 litro 215 AG bei 439 Nm turinčiu keturių cilindrų turbodyzeliniu varikliu bei 70 AG išvystančia elektrine jėgaine.

V60 turės tris mygtukus: „Pure“, „Hybrid“ ir „Power“, leidžiančius pasirinkti skirtingus važiavimo režimus. Automobilis galės važiuoti tik elektra (tokiu būdu jis galės nukeliauti 51 km) arba dviejų būdų hibridiniais režimais: ekonomišku ir galingu.

Aktyvavus ekonominį hibridinį važiavimą, „Volvo V60“ į aplinką išmes tik 50 g/km CO2 dujų ir su pilnu kuro baku tokiu režimu galės nuvažiuoti net 1200 km. Nuspaudus „Power“ mygtuką, „Volvo“ iš ekonomiško automobilio taps galingu žvėrimi: iš abiejų variklių jis „surinks“ 640 Nm, kurie leis V60 iki 100 km/h įsibėgėti per 6.9 sekundės.

VIDEO: ► NEW 2012 Volvo V60 Plug-In HYBRID Diesel - GENEVA 2011

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos