Po pirmųjų 3D kompiuterinėmis programomis sumontuotų eskizų, pastebima, jog naujosiose nuotraukose parodyta šiek tiek perdaryta galinė automobilio dalis. Tiesa, pats padidinto pravažumo visureigis gero pirmojo įspūdžio nepaliko – kėbulo formomis jis galėtų konkuruoti su lietuvoje surinktu „AG excalibur“.
Gamintojo teigimu, „Opera“ bus pirmas RUV („Racing Utility Vehicle“) klasės automobilis visame pasaulyje, o oficialus jo debiutas numatomas 2013-ųjų pavasarį. Žinoma, kad šie modeliai turės visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Variklių gamoje pokyčių taip pat nėra. „Vygor“ savo automobiliuose montuos 2,0 litrų „Mitsubishi“ agregatus su turbokompresoriais. „Terrosi“ kompanija pakeis kai kurias esmines gamyklinių motorų detales, o tai leis pasiekti 300, 350 arba 420 AG. Maksimalus sukimo momentas bus atitinkamai 380, 490 bei 590 Nm. Šie modeliai iki 100 km/h įsibėgės per 4,9 sekundės (lėtesnės versijos – sekunde lėčiau), o maksimalus greitis, priklausomai nuo pasirinktos variklio galios, sieks nuo 250 iki 260 km/h.
Teigiama, jog kėbulo spalvą bei viduje montuojamos odos kokybę vairuotojai galės išsirinkti iš plačios gamos. Visi „Vygor Opera“ modeliai bus surenkami rankomis.
Italai ketina pagaminti 150 tokių egzempliorių – vieno tokio automobilio kaina prasidės nuo 140 tūkst. eurų (483 tūkst. Lt) neįskaitant papildomų mokesčių.
Kaip manote, ar italų ambicijos šiam, būkime teisingi, ne pačiam gražiausiam automobiliui suteikti tokią kainą neprasilenkė su skaidria logika?