Atkreipiame dėmesį, kad visi automobiliai yra kruopščiai testuojami ir naudojami žurnalo perssonalo kasdieniniam susiekimui. Siekiant suteikti galimybes konkuruoti įvairiems modeliamsiInterjerai vertinami keletoje skirtingų kategorijų.
„Šių metų nugalėtojų grupė grįžta prie to esminio punkto, kad automobilių interjerai yra gyvybiškai svarbūs kovoje dėl varotojų širdžių ir minčių“, - kalbėjo „Ward‘s Auto“ vyriausias redaktorius Drew Winteris.
Jis taip pat pridūrė: „Seniau nebuvo labai neįprasta, kuomet automobilių gamintojai į interjerą žiūrėjo kaip į galimybę sutaupyti konstruojant naują transporto priemonę. Galiausiai jie įsitikino, kad tai didžiulė klaida, kadangi žmonės gerokai daugiau laiko praleidžia žvelgdami į automobilio vidų nei į išorę.“
Pateikiame šių metų laimėtojus abecėlės tvarka:
„Acura RDX“
Panašu, kad „Ward‘s“ kolektyvas pamažu pamėgo naujos kartos „Acura RDX“ interjerą, kuris kaip jie sako, puikiai iliuostruoja, kaip Japonijos gamintojui 2012 m. JAV rinkoje pavyko įveikti „Audi“, „Cadillac“, „Infiniti“ ir „Volvo“. Redakcija kaip pat palankiai įvertino interjerui skirtą porciją sportiškumo. Gerai vertinamas ir nedidelis vairas, kuris anot „Ward‘s“ atstovų turėtų patekti į geriausiai atrodančių vairų sąrašą.
„Cadillac XTS“
Toliau seka „Cadillac XTS“ sedanas, kuris „Ward‘s Auto“ atstovų teigimu šiame sąrašė vietą pelnė dėl savo visapusiškai modernaus ir intuityvaus įrangos valdymo, pretenzingai pavadinto „Cadillac User Experience“. Sistema gali būti aktyvuoajama balsu, taip pat joje integruotas akių nuo kelio nenuleisti įgalinantis prietaisų skydelio duomenų projektavimas ant priekinio stiklo. Įdomu tai, kad redakcijos apžvalgininkams patiko „Cadillac“ sistema, kuri kai kuriuose leidiniuose buvo smarkiai kritikuojama. Panašu, kad vertinimas šiuo atveju priklauso nuo skonio.
„Chevrolet Spark“
Tarp išrinktųjų šiais metais taip pat pateko „Chevrolet Spark“. Redakcijos teigimu, jis čia atsidūrė todėl, kad buvo smagus ir funkcionalus. Dosnūs įrangos lygiai ir „jalapeno žalumo“ spalvų gama tiek viduje, tiek ir išorėja šiuo atveju buvo lemiantys faktoriai.
„Hyundai Santa Fe Sport“
Su naujojo „Santa Fe Sport“ interjeru „Hyundai“ atliko pastebimą šuolį modernumo ir kokybės atžvilgiu. Keleivius automobilio viduspasitinka aukštos kokybės ir apgalvoto dizaino atmosfera. Kaip teigia „Ward‘s Auto“, tai yra kompaktiško padidinto pravažumo modelio esmė.
„Kia Forte“
Vertinant pagal jo kainą, „Kia Forte“ modelio interjeras puikus. Jis gali būti puikia demonstracija to, kaip toli pažengė kompaktiški automobiliai. Tai konkretus įrodymas, kad gauti geras medžiagas ir jaustis patogiai galima ir automobilyje, kuris nekainuoja 30 tūkst. dolerių (80 tūkst. litų). „Forte“, kurio kaina šiek tiek viršija pusę šios sumos, anapus Atlanto įvardinamas kaip visapusiškas modelis, galintis patenkinti daugelio klientų poreikius.
„Lexus GS450h“
GS serijos „Lexus“ čia pateko neatsitiktinai. Japonijos prabangių automobilių gamintojas turi ilgą gerų interjerų gamybos istoriją ir jei kažkam senų modelių viduje trūko tvarkos, tai įlipus į naujos kartos GS ar IS galima pastebėti, kad situacija pasikeitė iš esmės. „Ward‘s Auto“ taip pat pabrėžia, kad iš visos grupės šis interjeras yra labiausiai stulbinantis vizualiai.
„Mazda6“
„Mazda6“ išsiskyrė dėl savo solidžios surinkimo kokybės, geros multimedijos sistemos ir sumanaus tekstūrų, kontrastų ir spalvų panaudojimo. Nors šio automobilio interjeras nėra pats moderniausias iš visų, kuriuos jums teko matyti, jis paprastas ir lyginant su kai kuriais senesniais šios gamintojo pasiūlymais stebėtinai tvarkingas.
„Nissan Pathfinder“
Vidutinio dydžio padidinto pravažumo modelio viduje kuriama aplinka lyginant su senuoju ganėtinai archakišku visureigiu kaip reikiant pasikeitė. Salone gali įsitaisyti septyni keleiviai, o kuomet prireikia daugiau erdvės kroviniams trečioji sėdynių eilė gali būti sulankstoma.
„Ram 1500 Laramie Longhorn“
Vienintelis į aukščiausią dešimtuką patekęs pikapas yra „Ram 1500 Laramie Longhorn“. Leidino redakcija pabrėžia, kad to jis nusipelno dėl įspūdingo, emocionalaus interjero, kurio nustatytus standartus kitiems gamintojams įgyvendinti bus sunku. Atkreipiamas dėmesys į aukštos kokybės matinės tekstūos medienos apdailą ir į kinkinių laikus gražinančius prie sėdynių nugarų pritvirtintus balnakrepšius su sagtimis. Redakcijai toks interjeras paliko didžiulį įspūdį, netgi buvo užsiminta apie tai, kad jis puikiai tiktų „Bentley“ pikapui.
„Toyota Avalon“
Kaip įprasta solidi surinkimo kokybė ir geros medžiagos yra skiriamieji naujojo 2013 m. „Toyota Avalon“ bruožai. Kaip ir dera dideliam sedanui, šis modelis taip pat gali didžiuotis ir prabangos detalėmis. „Ward‘s Auto“ teigimu, tai buvo pats komfortiškiausias iš visų jų testuotų prabangos segmentui nepriklausančių modelių.