Vienas iš „Williams“ vadovų, pasaulyje puikiai žinomam britų žurnalui „Autocar“, pasakė: „Mes labai norėtume tapti atsakingais už sportiškąją „Jaguar“ pusę.“ Inžinierius taip pat akcentavo ir tai, jog C-X75 modelyje debiutuosianti KERS sistema bus labai panaši į tą, kurią naudoja tikrų tikriausi „Formulės-1“ bolidai.
„Williams“ atstovas taip pat pridūrė, jog koncepcinis C-X75 buvo varomas dviejomis turbinomis, kurias suteikė „Jaguar“ akcijas įsigijusi kompanija „Tata Motors“. Tačiau britų inžinieriai mato kitą tikslą: paversti šį superautomobilį itin ekologišku. Taigi, darosi aišku, kodėl „Williams“ taip nori prisidėti prie kinetinės energijos regeneracijos sistemą turinčio modelio. Reikėtų pabrėžti ir tai, jog nuolatinis galios šaltinis, pagal „Williams“ planus, bus nedidelis vidaus degimo variklis.
Tačiau visa tai – tik vizija. Jos ateitis išlieka neaiški: gali būti, jog „Jaguar“ tokiems planams nepritars, tačiau tikėtina, jog abi šalys ras kompromisą.
Negana to, šis britiškų automobilių gamintojas turi puikią patirtį „Le-Mans“ serijos lenktynėse, o tai suteiktų milžiniškų privalumų, kuriant kažką nekasdieniško.
Siūlome pažiūrėti video siužetą apie koncepcinį „Jaguar C-X75“.
Gamintojo nuotr./„Jaguar C-X75“ |