Tačiau prieš užversdami didelį savo istorijos skyrių švedai nusprendė pristatyti paskutinę dabartinio XC90 visureigio versiją – „Signature Edition“.
Teigiama, kad šie modeliai bus skirti tik Prancūzijos rinkai, o išsiskirs jie iš savo gamos dėl aukščiausio lygio įrangos bei išskirtinių kosmetinių akcentų.
„Volvo“ nuotr./„Volvo XC90 Signature Edition“ |
„Volvo XC90 Signature Edition“ turės „R-Design“ apdailą, RTI navigacinę bei RSE pramoginę sistemas. Švedai pasirūpino ir kokybiška garso aparatūra su papildomomis ausinių jungtimis gale sėdintiems keleiviams.
Tokio modelio kaina Prancūzijoje prasideda nuo 62,9 tūkst. eurų (apie 216,3 tūkst. Lt). Nors ir iš pirmo žvilgsnio pinigų suma už prie pensijos slenksčio artėjantį visureigį gali pasirodyti per didelė, „Volvo“ tvirtina, kad atstovybėse prancūzai turės galimybę pasiderėti dėl apčiuopiamos nuolaidos.
Naujos kartos XC90 bus pirmasis „Volvo“ markės automobilis, gaminamas ant naujos SPA platformos bei pirmasis bendras „Geely“ ir Švedijos koncerno projektas.