Naujasis XKR-S, kaip ir paprastas XKR, turės 5 litrų darbinio tūrio V8 variklį, kuris dėl kompiuterio patobulinimo turės 542 AG ir 680 Nm (atitinkamai 9 AG ir 55 Nm daugiau nei „lėtasis“ modelis).
Šie patobulinimai automobiliui leis iki 100 km/h įsibėgėti per 4.2 sek. ir pasiekti 300 km/h maksimalų greitį. Lyginant su pagrindiniu jo konkrentu – „Aston Martin V8 Vantage“ (jo rodikliai – 4.7 sek. bei 288 km/h), „Jaguar“ kūrinys savo tautietį lenkia gana stipriai.
Gamintojo nuotr./„Jaguar XKR-S“ |
Negana to, „Jaguar“ tikina, kad naujasis XKR-S bus pats ekologiškiausias šioje klasėje – jis vienintelis tilps po 300 g/km išmetamo CO2 riba.
Išoriškai matomų patobulinimų XKR-S neturi – anglai savo kūriniui tik pagerino automobilio valdymo kompiuterį, sumontavo standesnes ir žemesnes spyruokles (XKR-S pažemėjo 10 mm) bei platesnes galines padangas. Taip pat – patobulinta išmetimo sistema; „Jaguar“ teigia, kad ji labiausiai atkreips potencialių pirkėjų dėmesį dėl kitokio negu ankstesniuose modeliuose garso.
Kaina – jau kitas dalykas. Ir nevisai malonus. „Jaguar XKR-S“ kainuos apie 350 tūkst. litų. Kita vertus, dabar šis automobilis „pakilo“ iki „Aston Martin“ modelių kainos, tad konkurencija tarp britų prabangių automobilių gamintojų turėtų itin paaštrėti.