„Sbarro Assystem City Car" ypatingai lengva pastatyti ankštose didmiesčių gatvėse ir stovejimo aikštelėse ne tik dėl mažų išmatavimų (3,6 m ilgis ir 1,6 m plotis bei aukštis), bet ir dėl unikalios trijų ašių sistemos - du ratai per vidurį ir po vieną automobilio priekyje bei gale. Ašys, kuriose yra po vieną ratą, padeda „Assystem City Car" judėti bei atlikti sukimo manevrus. Priekinis ratas yra varomas elektriniu varikliu, kurio galia siekia apie 27 AG. Maksimalus automobilio greitis - 50 km/h. Toliausias atstumas, kurį gali įveiti „Assystem City Car" elektrinio variklio pagalba be papildomo įkrovimo į elektros tinklą yra 30 km - tiek dažniausiai yra nuvažiuojama nuo namų iki darbo ir atgal.
Galinė ašis yra varoma 60 AG vidaus degimo variklio pagalba. Automobilis gali pasiekti maksimalų 130 km/h greitį ir su 30 l degalų baku nuvažiuoti iki 600 km. Taip pat vienu metu gali veikti abu varikliai - tokiu būdu „Assystem City Car" tampa hibridinis automobilis.
„Sbarro Assystem City Car" nors ir yra mažas automobilis, tačiau gali talpinti penkis keleivius bei jų bagažą. Taip pat svorio centras yra pakankamai žemai, o tai suteikia geras dinamines automobilio savybes. Esant prastam matomumui, infraraudonųjų spindulių pagalba ant priekinio automobilio stiklo atsiranda pagalbinė informacija vairuotojui.
Konkreti „Sbarro Assystem City Car" gamybos pradžios data nėra pateikiama, tačiau kūrėjai ketina artimiausiu metu pradėti serijinę automobilio gamybą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą