Tai – modelis, turėsiantis įsiterpti tarp „Micra“ ir „Juke“. „Invitation“ nėra didelis – vos 4150 mm ilgio, 1740 mm pločio ir 1470 mm aukščio hečbeko, kaip ir ne vieno naujo modelio, neįmanoma priskirti kažkokiam konkrečiam segmentui. Nors „Nissan“ teigia, kad „Invitation“ priskiria B segmentui, kartu su „Peugeot 207“, „Ford Fiesta“ ar „Toyota Yaris“.
Kalbėdami apie esminius dalykus šiuolaikiniams automobiliams – degalų ekonomiją ir CO2 emisiją – „Nissan“ atstovai nebuvo konkretūs.
„Mažiausios degalų sąnaudos ir CO2 emisijos visoje klasėje“, – toks paaiškinimas nėra pats išsamiausias. Tačiau „Nissan“ variklius gaminti moka jau seniai, o pastaruoju metu nebegalima blogo žodžio pasakyti net apie jų dyzelius, tad išankstinės šio gamintojo pagyros sau skamba rimčiau nei atrodytų kokio „Dacia“ šūkis „Prabangos viršūnės link“.
„Nissan“ visada buvo vienas pagrindinių žaidėjų B segmento rinkoje, o „Invitation“ tik patvirtina rimtus mūsų siekius šioje srityje“, – teigia kompanijos Europos pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Paulas Willcoxas.
Apie variklius ir pavarų dėžes naujajame „Invitation“ japonų atstovai nepasakojo. „Daugiau informacijos – vėliau“. Lauksime „vėliau“ – „Invitation“, atrodo, yra tas automobilis, kurio informacijos laukti verta.