Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 03 07

Ženeva 2012. „Opel Mokka“ meta pirštinę krosoverių segmente įsitvirtinusiems lyderiams

Tai – pirmasis „Opel“ bandymas lįsti į šiuo metu kone populiariausią pasaulyje tarpinio varianto tarp visureigio ir hečbeko automobilių rinką – krosoverių.
„Opel Mokka“
„Opel Mokka“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

„Opel Mokka“ – tai JAV leidžiamo tam pačiam „General Motors“ koncernui priklausančio „Buick Encore“ brolis dvynis, besiskiriantis tik keliais dizaino elementais bei variklių pasirinkimu.

Gamintojas neslepia, kad „Mokka“ tikslas – nukonkuruoti „Nissan Juke“ ir „Ford EcoSport“ modelius. Kiek jiems pasiseks tai padaryti, pamatysime jau greitai – visoje Europoje šviežiai iškepto krosoverio pardavimai prasidės pavasarį, ne išimtis ir Lietuva.

Modelis siūlys rinktis iš trijų variklių: 1,6 l 115 AG, 1,4 l turbininio 140 AG ir 1,7 l turbodyzelinio, išvystančio 130 AG. Pavarų dėžės – šešių laipsnių automatinė arba mechaninė. Varantieji ratai – priekiniai arba visi keturi.

Dar vienas krosoveris į dar, atrodo, neperpildytą rinką?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos