6,3 l V12, 730 AG (116 AG litrui) ir 690 Nm. 550 Nm prie 2500 aps./min., ribotuvas – ties 8700 aps./min. Tai – galingiausio kada pagaminto atmosferinio V12 variklio parametrai.
Galingiausio ir, turbūt, paskutinio. „Ferrari“ jau anksčiau yra paskelbę, kad šis greičiausiai bus paskutinis dvylikos cilindrų jų gamintas variklis. Ką dėl to kaltinti? Nepulkit kirsti kieme augančio liauno berželio, nors būtent jį galima priskirti prie ekologijos normų griežtėjimo kaltininkų, dėl kurių „Ferrari“ žada pereiti prie V8 jėgainių.
Negali sakyti, kad italai nesistengia žengti koja kojom su kasmet griežtėjančiais Europos reikalavimais – net ir būdamas 118 AG galingesnis už savo pirmtaką „599 GTB Fiorano“, „F12 Berlinetta“ yra gerokai už jį ekologiškesnis: 350 vietoj 415 g/km CO2 dujų emisijos.
„Berlinetta“ taip pat yra 47 mm trumpesnis, 19 mm siauresnis ir 63 (!) mm žemesnis už „Fiorano“. Taip pat – 70 kg lengvesnis bei turintis 20 proc. standesnį kėbulą.
Ferrari F12 Berlinetta | |
---|---|
Variklis | V12 atmosferinis, 6262 cm3 |
Galia | 730 AG prie 8500 aps./min. |
Sukimo momentas | 690 Nm prie 6000 aps./min. |
0-100 km/h | 3,1 sek. |
0-200 km/h | 8,5 sek. |
Maks. greitis | 340 km/h |
Vid. degalų sąnaudos | 16,7 l/100 km |
Vid. CO2 emisija | 350 g/km |
Svoris | 1525 kg |
Svorio balansas (priekis:galas, proc.) | 46:54 |
Kėbulas (ilgis/plotis/aukštis, mm) | 4618/1942/1273 |
Oro pasipriešinimo koeficientas | 0,299 Cd |