Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 03 07

Ženeva 2012. Pirmas „karštas“ „Volkswagen“ kabrioletas – „Golf GTI Cabrio“

Turbūt jau iš pavadinimo aišku – tai yra pirmasis „Golf GTI“ kabrioleto kėbule. Kokias naujoves, lyginant su hečbeku, jis pasiūlys?
„Volkswagen Golf GTI Cabrio“
„Volkswagen Golf GTI Cabrio“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

Pirma, jis neturi stogo. Antra, jis yra aprūpintas tokiu pačiu varikliu (2 l turbininiu 210 AG) bei pavarų dėžėmis (dviejų sankabų DSG automatinė bei mechaninė) kaip ir hečbekas, yra už jį lėtesnis (0-100 – 7,3 sek., maks. Greitis – 237 km/h), mažiau ekonomiškas (vid. degalų sąnaudos 7,6 l/100 km) ir mažiau ekologiškas (177 g/km CO2).

Tie patys 17 colių skersmens „Denver“ ratlankiai, tokia pati išorės apdaila. Viduje vėl viskas taip pat. Sėdėdamas prie vairo ir nežiūrėdamas į viršų, net nepastebėtum, kad iš hečbeko persėdai į kabrioletą. Nebent norėsi kažką pasidėti į bagažinę – jos tūris sumažėjo nuo 350 iki 250 litrų.

Gal ir gražu turėti du identiškus, tik skirtingo kėbulo modelius. Iš kitos pusės tai galima vadinti tinginyste (ir pinigų taupymu – nereikės gaminti skirtingų dalių).

„Das auto“? Visiškai teisingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos