Pirma, jis neturi stogo. Antra, jis yra aprūpintas tokiu pačiu varikliu (2 l turbininiu 210 AG) bei pavarų dėžėmis (dviejų sankabų DSG automatinė bei mechaninė) kaip ir hečbekas, yra už jį lėtesnis (0-100 – 7,3 sek., maks. Greitis – 237 km/h), mažiau ekonomiškas (vid. degalų sąnaudos 7,6 l/100 km) ir mažiau ekologiškas (177 g/km CO2).
Tie patys 17 colių skersmens „Denver“ ratlankiai, tokia pati išorės apdaila. Viduje vėl viskas taip pat. Sėdėdamas prie vairo ir nežiūrėdamas į viršų, net nepastebėtum, kad iš hečbeko persėdai į kabrioletą. Nebent norėsi kažką pasidėti į bagažinę – jos tūris sumažėjo nuo 350 iki 250 litrų.
Gal ir gražu turėti du identiškus, tik skirtingo kėbulo modelius. Iš kitos pusės tai galima vadinti tinginyste (ir pinigų taupymu – nereikės gaminti skirtingų dalių).
„Das auto“? Visiškai teisingai.