„Ferrari“ |
GREIČIAUSIAS: „LaFerrari“
Tokio greito „Ferrari“ automobilio dar nebuvo. Pasak „Ferrari“ inžinieriaus, jie sukūrė kažką ypatingo, bet pavadino šį kūriniai paprastai – tiesiog „Ferrari“.
„Kalbant apie šį automobilį, reikia žvelgti ir širdimi, ir protu. Jo dizaino linijos ir variklių pasiekiama galia pildo vienas kitą ir sukuria ypatingą atmosferą“, – pasakojo „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo.
Automobilio pakaba sukurta iš rankomis apdoroto anglies pluošto, kuris yra žymiai tvirtesnis, bet sveria tik kiek daugiau nei pienės pūkas.
„LaFerrari“ turi du variklius, kurie sudaro F-1 trasose gimusią „Hy-Kers“ sistemą. Tai 789 AG dvylikos cilindrų benzininis ir 160 AG elektrinis motorai. Dirbdami drauge jie gali galinėtis su pačiu „Bugatti Veyron“ – raudona svajonė iki 100 km/h įsibėgėja mažiau nei per 3 sek.
Trys faktai:
Galia – 949 AG
0–100 km/h per mažiau nei 3 sek.
Automobilį padėjo kurti „Formulės-1“ pilotas Fernando Alonso
„Volkswagen XL1“ |
TAUPIAUSIAS: „Volkswagen XL1“
Vienetukas šio automobilio pavadinime reiškia degalų sąnaudas. Litras dyzelino šimtui kilometrų.
Ekonomiškiausias pasaulyje automobilis bus gaminamas rankomis, specialiame VW centre. Rankų darbas nebus pigus, šio automobilio kaina, spėjama, sieks bent 250 tūkst. Lt.
Dvivietis, vos 770 kg sveriantis automobilis turi du variklius: dviejų cilindrų dyzelinį ir mažą elektrinį. Pirmasis pasiekia 47 AG, antrasis – 27.
Trys faktai:
Kelionės iš Vilniaus į Palangą kaina – 15 litų.
Maksimalus XL1 greitis – 160 km/h.
0–100 km/h – 12,7 sek.
Mato Buzelio nuotr./„Qoros 3 Sedan“ |
ĮDOMIAUSIAS: „Qoros 3“
Kinai jau kokį trečią kartą garsiai praneša, kad ims Europą savo gamybos pigiais, išvaizdžiais ir kokybiškais automobiliais. Priduria, kad jie bus ir saugūs. Tik šį kartą viskas skamba gerokai rimčiau. Visų pirma, naujo prekės ženklo „Qoros“ dizaino studijai vadovauja buvęs BMW dizaineris.
Dar viena įdomi detalė. Būriai žurnalistų iš nuostabos aikčiojo, kai visiškai gamybai paruošto sedano interjere rado, kaip čia pasakyti, „Volkswagen“ dvasią. Vairas, mygtukai ir visas prietaisų skydas labai primena VW.
Parodoje pristatyti koncepciniai „3“ serijos hečbekas ir universalas yra tikrai išvaizdūs. Tik jie dar nėra pasiruošę keliauti į pardavimo salonus.
Trys faktai:
„Qoros“ dirba buvę BMW, „Jaguar“, „Saab“ ir „Volvo“ darbuotojai.
Prekyba Europoje prasideda kitų metų pradžioje.
Varikliai – 1,6 litro benzininis su turbina arba be.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./12 milijonų vertės „Lamborghini Veveno“ |
BRANGIAUSIAS: „Lamborghini Veneno“
Visi „Lamborghini“ automobiliai iki šiol buvo gražūs? Bet Ženevoje italai pristatė automobilį, į kurį visi žiūrėjo akis išpūtę. Mat nesitikėjo, kad italai gali pagaminti tokį negražų.
Šio automobilio tikslas – įprasminti kompanijos 50 metų jubiliejų. Žvakutės? Mirgančios žurnalų antraštės, kuriose – neįtikėtina šio superautomobilio kaina.
Kaip ir „LaFerrari“, taip ir „Veneno“, tampa gamintojų flagmanais – automobiliais, kurie atspindi kompanijos filosofiją. Tikėtina, kad ateityje jų linijas matysime kuklesniuose modeliuose, kurie irgi bus sunkiai įperkami. Bet tam ir yra superautomobiliai, kad apie juos svajotume, tiesa?
Trys faktai:
Kaina – 10 mln. Lt.
Jo vardas – „Veneno“ – gimė koridoje. Taip vadintas bulius, 1914 m. žymų matadorą pasiuntęs į anapilį.
Už 10 mln. litų išeina beveik du šimtai naujų „VW Golf“ automobilių.