„Audi“ norėjo, jog naujos kartos mažasis automobilis nebūtų užgožtas, tad jam nepagailėjo „prieskonių“, padėsiančių išsiskirti iš kitų mažų modelių.
Andriaus Lauciaus nuotr./„Audi A3“ |
Bendras automobilio dydis beveik nepakito, tačiau „paaugo“ ratų bazė bei interjero erdvės matmenys. Nepaisant padidėjimo, A3 „numetė“ 176 svarus. Tai reiškia, kad 1,4 l TFSI variklį turintis modelis sveria tik 2590 svarų.
122 AG galia pasižymintis 1,4 litrų variklis bus tik vienas iš 3 galimų. Būsimi pirkėjai taip pat galės rinktis 180 AG 1,8 l TFSI variklį arba 2,0 l TDI variklį, galintį išvystyti 150 AG. Visi šie varikliai bus komplektuojami su priekinių ratų pavara.
„Quattro“ versijos su galingesniais varikliais reikia tikėtis šiek tiek vėliau.