Prekyboje Europoje kitų metų viduryje pasirodysiantis „Range Rover Evoque“ bus pirmasis automobilis markės istorijoje su vienu varančiuoju tiltu. Kitaip sakant, be keturių varomųjų ratų sistemos. Priežastis – ne tik mažesnės gamybos ar degalų sąnaudos. Europos Sąjungai apmokestinant vos ne kiekvieną automobilį, išmetantį daugiau CO2, apie ekologiją atėjo metas pagalvoti ir „Range Rover“.
Gamintojo nuotr./„Range Rover Evoque“ premjera – 2011 metų antroje pusėje |
„Evoque“ bus siūlomas su ekologišku ir ekonomišku „Ford“ konstrukcijos 140 kW galios 2,2 litro turbodyzeliu, kuris į aplinką išmes 150 g CO2/km. Tai ekologiškiausias „Range Rover“ istorijoje. Taip pat bus siūlomas 2 litro benzininis variklis su 177 kW. Abu šie varikliai naudoja pačias moderniausias technologijas, tokias kaip sistemą START/STOP sistemą ir tiesioginį degalų įpurškimą.
Keturių varomųjų ratų sistemą vairuotojai galės išsirinkti iš papildomos įrangos sąrašo. Kaip ir „MagnaRide“ adaptyvią važiuoklę, 19 colių ratus ir dar daugybę elementų.
Viduje – skandinaviška prabanga. Apsieita be medžio apdailos, tačiau prabangą kuria odinis salonas, sudygsniuotas skirtingos spalvos siūlais, 8 colių ekranas, teikiantis navigacijos, garso, vaizdo ir klimato kontrolės informaciją. Beje, garso sistema „Meridian“ tikrai verta dėmesio, nes 10 garsiakalbių 600 W garsas turėtų viršyti variklio ar kelio triukšmą.
Beje, sklando gandas, kad „Range Rover“ ruošia ir penkerių durų šio automobilio versiją. Bet tai tik gandas, kaip ir kaina – apie 35 tūkst. eurų.