„Nors jau pirmąją bandymų dieną žiema parodė savo nagučius, apsunkindama daugeliui vairuotojų važiavimo sąlygas, tačiau patyrę vertinimo komisijos nariai be vargo vairavo itin efektyviomis naujos kartos „Continental“ padangomis apautus automobilius, - sakė Lietuvos žurnalistų autoklubo, tokį konkursą rengiančio jau keturioliktąjį kartą paeiliui, prezidentas Valdas Valiukevičius.
Nors bandymų stovykla jau baigėsi, tačiau šią savaitę vertinimo komisijos narių laukia ne mažiau įtemptas darbas. Mat visus praktinius įspūdžius teks apibendrinti ir susisteminti, o pasitelkus ir kitus nustatytus kriterijus sudaryti konkurso finalinį septynetuką, kuris bus paskelbtas gruodžio 6-ąją „Ergo“ rūmuose vyksiančioje spaudos konferencijoje. Nuo tol tik kiekvienas iš šio septynetuko lygiomis teisėmis begalės pretenduoti į geidžiamiausiąją „Metų automobilio 2011“ karūną.
„Vertinimo komisijos nariams šiemet bus kaip niekad sunku apsispręsti, - prognozuoja vienas komisijos senbuvių, joje dirbantis nuo pat pirmųjų, dar 1997 metais surengtų rinkimų, „Lietuvos ryto“ žurnalistas Mindaugas Grinius. – Ypač bus sunku išrinkti „Metų visureigį 2011“, nes į šį titulą šiemet pretenduoja net 13 iš 32 konkursui pateiktų automobilių. Tokios visureigių gausos ir, natūralu, įvairovės dar nebuvo iki šiol. Kam atiduoti pirmenybę, - tikram, rėminiam bekelių monstrui „Nissan Navara“, brangiam ir solidžiam „Volkswagen Touareg“ ar bene didžiausio per atvirų durų dienas Druskininkuose visuomenės susidomėjimo susilaukusiam „Nissan Juke“?
M. Grinius nuomone toks susidomėjimas japonišku automobiliu neatsitiktinis. Jei miestui skirta šio automobilio dviem varomais ratais versija nieko itin nestebino, tai visais keturiais ratais varomas „Juke“ ir jo savybės – daugeliui malonus atradimas.
Vieną labiausiai patyrusių komisijos narių maloniai nuteikė techninė pažanga, kurią jis atrado „Jeep Grand Cherokee“ visureigyje.
Jei gamintojai būtų išsprendę jo penkių laipsnių pavarų dėžės problemas, bandytojo nuomone „Jeep Grand Cherokee“ irgi galėtų labai rimtai pretenduoti į geriausiojo visureigio titulą.
Organizatorių nuotr./„Nissan Pathfinder“ |
Bandymų stovykloje drauge su kitomis įžymybėmis lankėsi bei bandė visureigius ir stipriausias pasaulio žmogus Žydrūnas Savickas, kasdien važinėjantis „Nissan Pathfinder“ bekelės galiūnu.
„Mano didžiausias savaitgalio atradimas – maži automobiliai, - teigia Žydrūnas, kurio įspūdingas stotas ir nedideli automobiliai, bent jau iš pirmo žvilgsnio, regis, ne itin derančios tarpusavyje ir logiškos sąvokos. – Kai man iš „Pathfinder“ pasiūlė atsisėsti prie „Nissan Juke“ vairo, pradžioje net supykau. Šaiposi, pagalvojau. Tačiau vos įsikūręs prie šio sąlyginai nedidelio visureigio vairo buvau daugiau nei maloniai nustebintas. Vairuotojo sėdynės reguliavimo galimybės – ko gero didžiausios, su kuriomis man yra tekę susidurti. Nuleidus sėdynę žemai ir atitinkamai atstūmus ją atgal, pasijutau jaukiau ir laisviau, nei nepalyginamai didesniame mano kasdieniniame palydove „Pathfinder“.
Ž. Savicką nustebino ne vien maži, funkcionalūs automobiliai, pateikti „Metų automobilio 2011“ konkursui.
„Stebina ir visos pažangios techninės, technologinės naujovės, diegiamos naujuose automobiliuose, kurie tobulėja ir darosi saugesni ne metais, o mėnesiais. Tikiu, kad vertinimo komisija jas visas pastebės ir priims teisingą sprendimą“, - teigia stipriausias planetos žmogus Ž. Savickas, kuriam patikėta garbė gruodžio 15 d. LNK studijoje vyksiančio renginio finalinio vakaro metu įteikti prizą „Metų visureigiui 2011“.