Šiame 2,5 litro darbo tūrio benzininiame variklyje pritaikytos abi „Audi“ bendrovės išrastos technologijos – turbo įpūtimas ir FSI tiesioginis įpurškimas. Būtent vykęs šių dviejų technologijų derinys ir lėmė „Audi“ pergalę.
2,5 litro TFSI motoras montuojamas į „Audi TT RS plus“ sportiškus automobilius su kupė ir rodsterio kėbulais bei į šį rudenį pasirodysiančius padidintos galios miesto visureigius „Audi Q3 RS“.
Sumontuotas į „Audi TT RS plus“ indeksais pažymėtą kupė arba rodsterį, šis 2480 cm3 darbinio tūrio variklis išvysto maksimalią 265 kW (360 AG) galią, atsiskleidžiančią 5500 – 6700 aps./min. sūkių diapazone. Maksimalus 465 Nm sukimo momentas prierinamas 1650 – 5400 aps./min. sūkių diapazone. Šių parametrų dėka kupė nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 4,1 sek., o rodsteriui įsibėgėjimas užtrunka tik 0,1 sek. ilgiau – 4,2 sek. Maksimalus greitis be ribojimo priemonių – 280 km/val.
Greitai į gatves išriedėsiantis „Audi Q3 RS“ bus pirmoji RS ženklu pažymėta ypač sėkmingos „Audi“ miesto visureigių modifikacija. Šis superautomobilio bruožų turintis visureigis iš vietos iki 100 km/val. spurtuos per 5,5 sek., galės skrieti iki 250 km/val. greičiu (daugiau įsibėgėti neleis elektroniniai ribotuvai), o 100 km kelio vidutiniškai sunaudos 8,8 l benzino.
„Audi TFSI“ technologija jau devintus metus iš eilės skina laurus „Metų variklio” varžytuvėse. Nuo 2005 iki 2009 metų „Audi TFSI“ motorai kasmet tapdavo nugalėtojais nuo 1,8 l iki 2,0 l darbinio tūrio kategorijose, o štai 2010 – 2013 metais kasmetinė lyderystė persikėlė į kitą – nuo 2,0 iki 2,5 darbinio tūrio kategoriją.