„Volkswagen Golf Variant“ nustato naujus erdvumo standartus klasėje

„Volkswagen“ praneša, kad septintosios kartos „Golf“ universalai Europos gatvėse pasirodys jau šių metų vasarą. Šie modeliai, pasak gamintojo, bus gerokai talpesni už savo pirmtakus, o negana to, varikliai suvartos apie 15 procentų mažiau degalų.
„Volkswagen Golf Variant“
„Volkswagen Golf Variant“ / „Volkswagen“ nuotr.

„Variant“ versijos buvo pristatytos kovą, Ženevos automobilių parodoje. „Volkswagen“ demonstravo labai lengvai modifikuojamą bagažinės skyrių – patogus sėdynių sulankstymo mechanizmas išties patiks praktiškiems žmonėms.

Ne paslaptis, kad didžioji universalų pirkėjų dalis tokio tipo kėbulus renkasi dėl talpios bagažinės. Septintosios kartos „Golf Variant“ turės net 605 litrų talpos bagažinę, tuo tarpu sulanksčius galinių sėdynių atlošus tūris padidės iki 1620 litrų. Primisime, kad šeštosios kartos „Golf“ universalo bagažinės talpa buvo 500-1495 l.

Volkswagen nuotr./Volkswagen Golf Variant
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen Golf Variant“

Net ir baziniai „Volkswagen Golf Variant“ pirmą kartą gaus XDS+ elektroniniu būdu blokuojamą diferencialą, tuo tarpu valdomi pakabos elementai (DCC – „Dynamic Chassis Control“) bus montuojami už papildomą mokestį.

Po šių universalų variklių gaubtais bus montuojami įvairiausi „Golf“ modeliuose matyti varikliai – iš viso pasirinkti bus galima iš septynių skirtingų agregatų. Visi jie turės „Start-Stop“ sistemą, o baterija bus įkraunama stabdymo metu surinkta kinetine energija.

Patys ekonomiškiausi benzininiai modeliai turės 1,2 litro TSI variklius su 105 AG, kurie šimtui kilometrų kelio vidutiniškai pareikalaus apie 5 litrų degalų. Neskaitant „BlueMotion“ modelių, „Golf Variant“ su 1,6 litro TDI jėgainėmis (105-110 AG) vidutiniškai suvartos apie 3,9 l dyzelino.

Volkswagen nuotr./Volkswagen Golf Variant
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen Golf Variant“

Galia į priekinius arba (kai kuriose versijose) į visus varančiuosius ratus bus perduodama per 5 arba 6 laipsnių mechanines pavarų dėžes. Pirkėjai galės rinktis ir modelius, kuriuose bus sumontuotos 6 arba 7 laipsnių DSG transmisijos, pastaruoju metu kompanijos patikimumo reitingus nutempusios ne į tą pusę, kur buvo tikimasi.

Baziniai „Trendline“ modeliai su 7 oro pagalvėmis, elektra valdomais veidrodėliais bei langais, elektronine stabilumo programa, oro kondicionieriumi, elektroniniu stovėjimo stabdžiu su „Auto-Hold“ funkcija ir oro slėgio matavimo sistema  padangose Vokietijoje kainuos nuo 18,95 tūkst. eurų (apie 65,38 tūkst. Lt).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų