„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 01 08

„Regitros“ Informacijos centras – ir esantiems užsienyje

Prieš dvejus su puse metų valstybės įmonės „Regitra“ įkurto Informacijos centro sulauktų skambučių ir paklausimų skaičius jau perkopė pusę milijono.
„Regitros“ Informacijos centro numeris
„Regitros“ Informacijos centro numeris / „Regitros“ nuotr.
Temos: 1 „Regitra“

Į centro specialistus kasdien bendruoju telefonu 8 700 55151 ir elektroniniu paštu kreipiasi šimtai gyventojų iš visos Lietuvos ir užsienio, norinčių gauti juos dominančios informacijos apie vairuotojų egzaminavimo, vairuotojo pažymėjimo išdavimo, transporto priemonių registravimo ir kitas „Regitros“ paslaugas.

Skambučių srautui įtakos turi sezonas

„Kasdien vidutiniškai sulaukiame iki 900 skambučių ir iki 150 elektroninių laiškų iš įvairių šalies miestų“, – apie Informacijos centro veiklą pasakoja „Regitros“ Klientų aptarnavimo metodikos skyriaus vadovas Viktoras Mūžas ir pripažįsta, jog kambučių skaičių lemia labai įvairios priežastys.

„Sulaukiamų skambučių kiekis labai priklauso nuo sezoniškumo, dėl išleidžiamų naujų įstatymų įsigaliojimo, nuo darbo savaitės dienos ir net, reikia pripažinti,  nuo  mėnulio fazės –  tokia tendencija irgi pastebima. O štai vieną dieną po Kalėdų  buvo sulaukta daugiau nei 1200 skambučių“, – pasakoja V. Mūžas.

Gyvenantiems užsienyje – papildomas telefono numeris

Nuo Informacijos centro įkūrimo pradžios sulaukta 600 tūkstančių  klientų skambučių  ir paklausimų el. paštu. Pastebima tendencija, kad daugėja elektroninių laiškų: 2012 m., lyginant su 2011 m., jų skaičius išaugo  25 proc. Nepaisant to, skambučių telefonu skaičius išliko panašus.

Šiuo metu Informacijos centre dirba 15 darbuotojų, iš jų 9 Vilniaus filiale, po 2 – Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių filialuose. „Informacijos centras gali centralizuotai aptarnauti  interesantus visoje Lietuvos teritorijoje ir už jos ribų, nors jo padaliniai nėra sukoncentruoti viename mieste. Taip išnaudojame platesnes įrangos pritaikymo galimybes, kurios leidžia padalinti ir paskirstyti skambučių srautus, o sugedus ar nutrūkus ryšiui su vienu iš centro padalinių, kituose ir toliau teikiama informacija telefonu ir rengiami atsakymai į elektroninius laiškus“, – apie veiklos specifiką pasakoja V. Mūžas.

Informacijos centro darbuotojai klientus aptarnauja 6 dienas per savaitę darbo laiku (šeštadieniais nuo 7:30 iki 15:00). Po darbo valandų ar nedarbo dienomis  klientas bet kuriuo paros metu gali parašyti paklausimą elektroniniu paštu. Atsakymai interesantams pateikiami per 3–5 darbo dienas, tačiau specialistai pažymi, jog dažniausiai apie 70 proc. atsakymų išsiunčiami klientams jau tą pačią dieną.

Iš užsienio į „Regitros“ Informacijos centrą skambinama vidutiniškai 8–10 kartų per darbo dieną. „Dažniausiai tai mūsų tautiečiai, kurie šiuo metu gyvena ir dirba užsienyje. Jiems paprastai rūpi vairuotojų pažymėjimų pakeitimo tvarka ar, ką daryti praradus vairuotojo pažymėjimą, taip pat užduodami klausimai ir dėl užsienyje perkamos transporto priemonės dokumentų bei keliamų reikalavimų jos registracijai Lietuvoje“, – klientus dominančius klausimus vardija V.Mūžas.

Iš užsienio į Informacijos centrą taip pat galima paskambinti papildomu telefono nr.  +370 5 210 5164.

Dažniausiai domisi automobilių registracija

Į Informacijos centrą klientai dažniausiai skambina dėl jiems kylančių klausimų apie transporto priemonių registravimą. Būtent dėl šios informacijos 2012 m. į centrą paskambino  daugiau nei 70 tūkst. klientų.

Kiti dažni klausimai – susiję su vairuotojų pažymėjimų išdavimo ir keitimo tvarka. Pernai dėl to kreipėsi  daugiau nei 59 tūkst. klientų, o per 54 tūkst. gyventojų skambino dėl informacijos, susijusios su vairavimo egzaminais.

Teiraujamasi ir bendro pobūdžio informacijos: apie ,,Regitros“  padalinių darbo laiką, kitas įmonės teikiamas paslaugas.

„Telefonu teikiama ne tik informacija apie ,,Regitros“ paslaugas, bet ir galima  iškviesti mūsų specialistą, kad  sutartu laiku  atvyktų į automobilio stovėjimo vietą ir atliktų jo identifikavimą, duomenų sutikrinimą. Pastaroji paslauga yra mokama ir teikiama atsižvelgiant į „Regitros“ galimybes“,– pažymi V. Mūžas.

Taip pat telefonu galima užsiregistruoti į teorijos ar vairavimo praktikos egzaminus. Centras klientus konsultuoja, kaip naudotis  ,,Regitros“ elektroninėmis paslaugomis, teikia informaciją apie tai, ar klientui jau pagamintas užsakytas vairuotojo pažymėjimas. Be to, centro darbuotojai, identifikavę klientą, gali suteikti jo prarastus ar neišsaugotus elektroninės registracijos duomenis (pvz., prašymo numerį), kad asmuo  pats galėtų koreguoti savo elektroninės registracijos duomenis.

„Kartais pasitaiko atvejų, kai klientai, „Regitrą“ supainioję su transporto priemonių techninių apžiūrų centrais, užduoda klausimus, kurie visiškai nėra susiję su mūsų įmonės veikla“,– pasakoja ,,Regitros“ atstovas.

Informacijos centras yra viena iš ES biudžeto lėšų finansuojamo projekto „Vairuotojo pažymėjimų išdavimo/keitimo perkėlimas į elektroninę erdvę“ sudėtinių dalių. Pagrindinis centro tikslas – vieningos informacijos teikimas telekomunikacinėmis priemonėmis (telefonu ir el. paštu)  klientams apie įmonės veiklą ir jos teikiamas paslaugas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“