Paslaugos taps prieinamos neišėjus iš namų
„Daugiausia naujovių šiemet esame numatę įdiegiant elektronines transporto priemonių registravimo paslaugas. Užbaigus įmonėje šiuo metu įgyvendinamą Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos bendrai finansuojamą autotransporto priemonių registravimo paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę projektą, įmonės klientai netrukus internetu galės atlikti daugelį transporto priemonės registravimo funkcijų net neišėję iš savo namų. Jiems nebereikės atvykti į „Regitrą“, – sako įmonės vadovas.
Internetu bus galima užsisakyti transporto priemonės tapatumo nustatymo paslaugą, įvairią informaciją ir duomenis, kurie saugomi „Regitros“ tvarkomuose Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių ir Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių vairuotojų registruose. Be to, gyventojai internetu galės užsisakyti valstybinio numerio ženklus, taip pat ir vardinius.
„Regitros“ nuotr./„Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis |
Pasak D. Prevelio, atsižvelgiant į klientų poreikius, bus ir toliau tobulinamos vairuotojų pažymėjimų išdavimo bei keitimo elektroninės paslaugos, o taip pat ir elektroninė sistema, kuri suteikia galimybę užsiregistruoti į egzaminus internetu.
Į elektroninę erdvę perkėlus daugiau paslaugų, bus taupomas „Regitros“ klientų laikas ir lėšos.
Naujovės egzaminuojant
Be minėtų naujovių, įmonėje planuojama ir toliau įgyvendinti organizacinius sprendimus, kurie leis užtikrinti veiklos skaidrumą ir viešumą.
Pasak D. Prevelio, visuose „Regitros“ egzaminų centruose šiemet pradės veikti centralizuota stebėjimo sistema, kuri leis veiksmingiau kontroliuoti egzaminavimo procesą ir sudarys galimybes įrašyti vairavimo egzaminų vaizdą ir garsą į elektronines laikmenas.
Stebėjimo sistemos duomenys padės įvertinti egzamino metu nuvažiuotą maršrutą ir egzaminą laikiusio asmens bei egzaminuotojo veiksmus. Vaizdo įrašai ypatingai pagelbės analizuojant su egzamino vertinimu susijusius klausimus, o taip pat sprendžiant ginčus ar atvejus, kai abejojama egzamino rezultatu.
„Diegdami naujoves, neretai susiduriame ir su naujais iššūkiais, todėl įmonės elektroninių paslaugų plėtra bei kiti nauji organizaciniai sprendimai bus susiję su intensyvesniu įmonės darbuotojų kompetencijos ugdymu, o taip pat dar didesniu dėmesiu kokybiškam klientų aptarnavimui“, – akcentavo įmonės vadovas.
Mini 13 metų veiklos sukaktį
„Sieksime pagerinti klientų aptarnavimą ir sumažinti teikiamų paslaugų administracinę naštą, todėl organizacijos viduje toliau diegsime vieningą įmonės klientų aptarnavimo standartą. Tikiuosi, jog mūsų veikloje pritaikytos naujovės patenkins kliento lūkesčius, o „Regitra“ ir toliau išliks viena efektyviausių valstybės įmonių,“ – sako D. Prevelis.
Sausį 13 metų sukaktį mininti „Regitra“ veiklą pradėjo 2000 m. nuo transporto priemonių registravimo paslaugų teikimo, kurias jai perdavė tuo metu šias paslaugas teikusi policija.
Pelnius visuomenės pasitikėjimą, valstybė „Regitrą“ įpareigojo atlikti ir kitas anksčiau policijos vykdytas funkcijas. Nuo 2003 m. valstybės įmonei buvo pavesta teikti ir vairuotojų egzaminavimo paslaugas, o nuo 2007 m. gegužės 1 d. ir vairuotojo pažymėjimų išdavimą ir keitimą.